Güncellemeler
+1 yıl
Kedi bebek kedi 2 aylık nasılsın görmezden geleyim ailem bile benden yana değil
Yok rahatsız oluyormuş camına geliyormuş kediler pislikletiyormuş camını polis ondan yana hayvan beslemek serbest değil mi öyle bir madde var tc anayasası hayvan polisi bile var ondan sonra bişey tutturabilirmi bu kadın poliside sikayet edebilirmiyim? En sonunda dayanamadım üstüne saldırdım yaşlı başlı görmedi gözüm yaşlıysa yaşlılığını bilecek onun yüzünden hayvanlar mi aç kalacaktı sularını bile döktü en sonunda dayanmadı saldırdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kabı kapının önüne koymak yerine biraz daha uzağa koyman gerekir. Hata sende
Zaten 2 metre uzakta ama yine diyor rahatsiz oluyorum sorun onda sularına bile tahammulu yok kedi de bebek kedi 3 aylik nasil gormezden geleyim ben
2 metre yerine örneğin sokağın karşısına koysan hem kediler rahatlıkla bulabilir. Hem de kimse rahatsız olmaz?
İyi niyetli olduğunu anlıyorum ama bazen insanlar iyi niyetiyle bilemeden zarar verebiliyorlar
Kedi bebek kedi 3 aylik alışmış yolun ortasina koysam ölür arabalar çarpacak napicam bilmiyorum
Hayvanları herkes besliyor. Bence bir yetimin karnını doyurabilirsin.
Ama bebek kedi yemek bulamıyor çok aç
Annesi emzirmiyor mu?
Annesini kaybetti yakalayamiyirumda kaciyor korkuyor sahiplendicektim yakalasam
Beslemeye devam et. Yakalarsan da evde besle. Herkesin kafası farklı işte.
Polislik olduk bişey tuttururmu bu şeytan kadın hayır bide polis de ondan yana neymiş yasakmış
Kedileri başka bir yere götürüp besleyebilirsin o zaman.
Kedi kaçıyor ben almaya çalıştım zaten tutamadım korkuyor her akşam o kadının camının önüne geliyor
Bi fırsatını bulup yakalamaya çalış. Yavru kedi zaten yani.
Çok uyanık yakalanicak gibi değil bir delik buluyor içine giriyor
O zaman kavga etmeyin boş ver. Karakolluk olma. Kadın kediyi ne yaparsa yapsın.
Öldürmesine izin ki vereyim kediyi
Barınağa ver en iyisi.
Tutamıyorum nasıl vericem
Gelip ben tutacam artık o kediyi 😂
Gel tut
Tamam 😄
Evden uzak bir yere bırakabilirsin. Hem hayvanlar da rahat eder. Sorunlu insanlar zarar verebiliyor evlerin yakınında olunca.
Kedi bebek kedi 3 aylık oraya alışmış napıcam bilmiyorum polis de ondan yana adalet yok gerçekten
Yani minik bir kediden bile rahatsız oluyorlar. Bizim evin önünde de bebek kedi var. Ben hayvanlara dokunamam, hoşlanmam ama asla da rahatsız etmem. Besleyene yardım ederim. Bunlar cani gibiler. Sırf sevmiyorsun diye eziyet edecek değilsin.
Kedi anlamıyor ki ben napayım yemek vermesem vicdanım rahat etmiyor zor gerçekten çok zor
Ay hiç sorma ya. Yani sonuçta kadının oenecere önünde yapmiyorsan sıkıntı yok.
Yapmıyorum yine karışıyor seytan iste kedilere sopa cikariyor camdan vuruyor
Okadar kötü tacizci insan varki bu ülkede kimseye zarari olmayan o küçücük kedilerin yedigi seylere de goz dikmisler yazıklar olsun
Bana diyorki kendi karnini doyurdun bide kediler mi kaldi sanki ondan istiyorum pis seytan kadin keşke ölse beslediğim kedi de 3 aylik bebek kedi camina giriyor diye gitti polise sikayet etti beni
o kadını boş ver sen iyilik etmişsin
Ama beni polise sikayet etti en sonunda dayanamadim üstüne saldırdım poliste ondan yana neymis yasakmış polistede iş yok
sokaka koy
Kedi bebek kedi 3 aylık bizim buraya alıştı napicam simdi ben bilmiyorum
kartondan bir ev lazım ona
Söyle nasıl yapayım fırsat vermiyorki ölecek en sonunda camından sopa çıkarıyor bide kedileri vuruyor
yazıkk
Kalbi taştan merhamet yokki
benimde yavrularım var
Iste bi zarari var mı sana mesela
Hayır yok
O seytan kadina zarari varmis iste bu hayvanlar tuvaletini bile yapınca toprakla kapatiyor ne kadar pis olabilirki
T. akip atar mısın lütfen