Tabii ki alırım beslerim sonra polise verirdim ev bulması için
3 ay
Besleyip ne ya tövbe tövbe insan kardeşim onlarda kimin ne derdi var neden evsiz kalmış bilemezsin hay*van misali davranmak neidr iyilik böyle bir şey değil.
Düşüncen çok iyi niyetli 💕 Fakat evine tanımadığın birini almak hem senin hem onun için riskli olabilir 🙈 Güvenlik önemli. Yardım etmek istiyorsan önce polise, belediyeye veya sosyal hizmetlere haber vermen daha sağlıklı olur 🚓🧡 Onlar hem kalacak yer hem resmi destek sağlar. Sen yine dışarıda yemek ısmarlayıp konuşarak da destek olabilirsin 🌸
Cevap
3Cevap
Önce yetkililere bildirim sonra eve almak en dogrusu
Neden polis bir başka çözüm olamaz mı?
Yani duruma göre değişir sen evlimisin peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?