Kadınlar evsiz insanların yanıbaşından geçiyor?

Sokakta, meydanlarda, kadınlar evsiz ve çaresiz insanların yanıbaşından hiç yüzleri kızarmadan geçip gidiyor ya, insanlığımdan utanıyorum🥺 Yazık değil mi? Bu insanlara neden kadınlar yardımcı olmaz? Bu insanların ölmesini mi bekliyorsunuz? Aralarında rahatsızlar da var.

Kadınlar evsiz insanların yanıbaşından geçiyor?
Cevapla