
Kadınların paraya daha çok ilgisi olduğu düşünülmektedir. Filmlerde bile morali bozulan, terk edilen kadının alışveriş ile teselli bulduğunu görüyoruz.
Kadınlar parasız kalınca mı gider yoksa ilgisiz kalınca mı?
#Penguensoruyor

Üzülüyorum böyle sorular karşısında. Filmlere göre mi kadın/erkek ilişkisi konuşacağız. Sanki her adamın bankada milyonları, cebinde limitsiz kartları var da biz de onları sömürüyoruz. Ne o adamlar bu sitede ne de o kadınlar! En fazla yemek ısmarlatır buradakiler belki saçma sapan hediye aldırır o kadar.
Neyse sinirlendim... ilgisiz kalınca tabii ki.
Bir kadını açlık değil, ilgisizlik öldürür. Para bittiği an giden kadın zaten sevmiyordur, yiyordur geçiyordur.
Çoğu ilgisiz kalınca ama parasız kalınca gidenlerde var
Kadından kadına değişir. Bunu iki gruba ayıramayız ki.
Cevap
6Cevap
Orasi kadınına göre değişir genellememek lazım böyle mevzularda.
Ben şu açıdan yaklaştım olaya; Kadınlar duygusal varlıklardır. Sevildiğini duymaktan, özlenmekten, ilgi görmekten, iltifat almaktan çok hoşlanırlar.
Bunlar olmadıktan sonra Bill Gates ile birlikte olsa da para onun mutlu olmasına yetmez ki.
Aynen çok doğru ama bunuda genellememek lazim para için herşeyi yapanlarda var 🙃🙃
Onlara ne kadar mutlu olduklarını da sormak gerek değil mi? :)
Haklısın tabii.
Teşekkürler görüş için :)
Rica ederim ne demek 🙃
Ilgisizlik aşkı öldürür ..
Para olmayınca kuru aşk kârın doyurmaz . derler..
Yani bence gitmek isteyen her türlü gider
Kalmak isteyenin ve yaninda olmak isteyenin ise hep bir bahanesi vardir..
Kadınlar genelde başka yol kalmadığına inandıklarında giderler.
Kafasını bozma bahanesız de gıder kadın bu ne yapacagı bellı olmaz 😊
Gidecekleri varsa giderler onlar için sebebe gerek yok
Parasızlık yorar ilgisizlik bıktırır.
Kesinlikle parasız kalınca
Kişisine göre değişir
Bazı kadınlar a göre deyişer
Ilgisizlik
İlgisiz
Her türlü gider.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar