Muhabbet kuşu dışında beslemedim. Bir tanesi ismini kendi koydu Cicikuş Cicikuş diyordu hazıra konduk fazla yaratıcı olmadık biz de 😂 diğeri de durduğu yerde durmuyordu hırçındı aşırı Şımarık diyorduk ona da
Evcil hayvanım yok olsaydı da yabancı isimler koyardım mesela her zaman bir rakunum olsun istemiştim adını da filmlerden olan rocket rakun koyardım çünkü rakunlar çok zeki ve tatlı oluyor.
Valla kuşlarımın isimleri Melek, Mercan ve Behlül’dü. Türkçe tercih ediyorum. Özellikle dikkat etmiyorum eski sevgilimin kedisine Romeo ismini koymuştum mesela 😃