Onunla paylaştığım anların tarifi yok, birlikte çok eğleniyoruz :D Siz kedinizle en çok hangi aktiviteyi yapıyorsunuz?

Onunla paylaştığım anların tarifi yok, birlikte çok eğleniyoruz :D Siz kedinizle en çok hangi aktiviteyi yapıyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kedim yok maalesef ama kedim olsaydı en çok uyumayı ya da oynamayı severdim tabi ki de çok şirinler çünkü
Oyun oynamak birlikte batim şarkıları dinlemek. Bu arada kapaktaki kediyi ısırıcam çok tatlı sıka sıka sarılasım var offf
Kucağımda uyuması
Kendini yalaması gözlerini kırpmasi
Kapıda beni karşılaması 🐈🐈
Kedim başıma çıkıp alnımı burnumu yalaması çok hoşuma gidiyor 😂
Taramayi çok seviyorum.
Bide. tirnak kesimini :) savaş ediyor benimle
Benim evde 4 tane var hep birbirleriyle takılıyorlar ben de hizmetçilik yapıyom. Keşke azcık da benle ilgilenseler de aktivitemiz olsa akwpmdlxlld
Onunla evde kovalamaca oynamak aşırı seviyor. Ben ise onu kucagima alıp opmek opmek
Leylamla ne güzel oynardık be
Yalnız kalıp film izlemek. Canım kendim.
Onunla uyumayı çok seviyorum
Bir kedim bile yoookkk
Bir kedim bile yok
Kedim yokkk🥺🥺