Kedimi sahiplendirdim çok kötü hissediyorum ne yapacağım?

Ben Hatay’da yaşıyorum sürekli deprem olduğu için çoğu zaman evden çıkmak durumunda kalıyorum ve bu durumda kediyi de her seferinde yanıma almam gerekiyor gittiğim her yere götüremiyorum. Evde bıraksam bir şey olmaz diye kendimi kurtarıp onu bırakmış gibi hissediyorum. Başkasına vermekle hata mı yaptım? Beni arar mı özler mi? Umarım beni en kısa zamanda unutur.
Kedimi sahiplendirdim çok kötü hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla