Kediyi sahiplenmek zorunda kaldım, ne yapmalıyım?

Çalıştığım dükkanın önünde patronun oğlu (35 yaşında) kedi buldu kediye hep beraber dükkanda bakacaktık pazar günleri herkes tek tek götürecekti evine fakat ilk pazar ben eve götürüp pazartesi getirdim aşılarını vurdurdum mamasını alıyordum ben sorumluluk almak istemiyordum fakat kedi benim üstüme kaldı sonra dükkandan atmak istediler bende eve getirdim ama ne yapacağımı bilmiyorum evlenip gideceğim annem depremde diğer kedimiz öldü diye bunu istemiyor çok üzülüyor ben evlenince de arada bir tatillere gidince kediye bakacak biri yok her dk sorumluluk içerisinde kalacağım ben istemememe rağmen zorla bir sorumluluğa soktular beni , dışarıya da bırakamam dükkana biri gelmişti ilk zamanlar istediler kediyi , adamın kızı çok istiyormuş ben verelim dedim yok dediler neymiş adamı sevmiyorlarmış. İnsanların bir hayvanı sahiplenip sonra da başkasına sorumluluğu atmalarına gıcık oluyorum kediyi sahiplendirmek için adamın numarasını istedim dışarıya at kediyi eve alarak doğal ortamlarını bozuyorsunuz dediler sizce ne yapmalıyım kedi geldi geleli 3 tane bardak kırdı gece gece canıma tak etti yardımınıza ihtiyacım var evlenince eşyalarımın hepsi yeni eşyalar hepsini çırmalayacak kedi tekir cins filan değil günlerdir araştırıyorum balayına gidersem kedi ne olacak kim bakacak vs diye annemden de uzağız şehir dışına gelin olarak gidiyorum ikimizin ailesinden de kimse yok

Kediyi sahiplenmek zorunda kaldım, ne yapmalıyım?
Cevapla