Kedim öldü 1 yıl olacak. Yeni kedi sahiplenicem ancak hiç içimde heyecan yok, devasa bir hüzün var. Bu durumu yaşayanlar var mı?

doyamadım yavruma. Toplam 8 ay sonunda kaybettim çok büyük acılar yaşadım. Onu çok özlüyorum sürekli evde onu yaptıklarını hayal ediyorum. Arkadaşlar sanıyorum gerçek manada evlat yerine koyduğum için bu kadar acı yaşıyorum. Şimdi yeni kedi gelecek haftasonu ama içimde gram heyecan yok sadece bana belki bi nebze iyi gelir umuduyla sahiplendim. İlk aşk gibi, ilk heyecan gibi ilk evlat gibiydi benim canım kedim. Aramızda müthiş bağ vardı. Hiç iyi değilim 😓😓

Bu durumu yaşayanlar dan özellikle yorum rica ediyorum?

Kedim öldü 1 yıl olacak. Yeni kedi sahiplenicem ancak hiç içimde heyecan yok, devasa bir hüzün var. Bu durumu yaşayanlar var mı?
Cevapla