doyamadım yavruma. Toplam 8 ay sonunda kaybettim çok büyük acılar yaşadım. Onu çok özlüyorum sürekli evde onu yaptıklarını hayal ediyorum. Arkadaşlar sanıyorum gerçek manada evlat yerine koyduğum için bu kadar acı yaşıyorum. Şimdi yeni kedi gelecek haftasonu ama içimde gram heyecan yok sadece bana belki bi nebze iyi gelir umuduyla sahiplendim. İlk aşk gibi, ilk heyecan gibi ilk evlat gibiydi benim canım kedim. Aramızda müthiş bağ vardı. Hiç iyi değilim 😓😓
Bu durumu yaşayanlar dan özellikle yorum rica ediyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben yaşadım evladım gibiydi halen rüyama girer bana da diyorlar yeni bir kedi al diye ama yerine hiç bir kediyi düşünemiyorum.
Bence almanız güzel olur insanlardan çok daha iyidir hayvanlar karşılık beklemeden sevmesi dünyalara değer kedi seven insanlar genelde bütün kedileri sever bence ama ilk kediler unutulmaz küçükken baktığım ilk kedimi hiç unutmam mesela bence güzel bir adım atmışsınız hayatınıza renk katar kedi evin bereketidir
En iyi siz anlarsınız ozaman beni😓 ne kadar yaşadı kediniz? Benim acım daha büyük neden biliyor musunuz, inanın hiç olmazsa 4-5 yıl yaşasaydı benle belki bu kadar koymazdi.
Bir yıl benimle kaldı ben hep hayaller kurmuştum on beş yıl beraber yaşarız diye çünkü bebeklikten almıştım kızımı halen özlüyorum benim kedim kayboldu bu arada bulmam da imkansız şehir degistireim
Ahh siz de doyamamışsiniz. Bazen diyorum kedim keşke kaybolsaydı ama ölmeseydi bu defa onu aramakla kafayı yerdim heralde. Kaybolması da çok acı ne olduğunu ne yaşadığını bilmiyorsunuz :( Allah sabır versin size de. İnsanlar dediki sokaktaki kedileri besle sana moral olur. Ama sokak beni daha da depresyona soktu. O zaman zarfında sevip benimsedigim kediler oldu, köpekler öldürdü. yine canim çok yandı. Baktım olmuyor mecburen eve alayım yeni dedim ama kendime hiç güvenmiyorum da
Ben çalışıyorum kedi ile ilgilenmek lazım o da bir can sonuçta eve kapatıp kısıtlamak ve aynı korkuları yaşamamak adına sevgimi kalbime gömdüm
Ben şu dönem evde çalışıyorum oyuzden arıyorum çok belkide. Benim kedim british di sizin cinsmiydi yoksa sokaktan mi sahiplenmistiniz
Sokaktan almıştım ama Ankara kedisiydi
Babası Mart ayında evden kaçmış bir kediydi 🤣
Çok aradınız mi merak ettim
Aradım herkese sordum yapmadığım şey kalmadı evde durmak istemiyordu hareketli bir kediydi
Çok ilginç evde büyüyen kedi sokaktan korkar normalde
Hayvanların da bizim gibi kısıtlı bir ömrü var biz sanıyoruz ki başımıza hiç bir şey gelmeyecek ama olabilme ihtimali var ve bunu bilerek yaşamak lazım ben çok üzülmüştüm sevdiğim şeyler hep elimden gidiyor diye
Sokaktan korkardı ama kaçtı
Şu cumlenizi bu akşam yine söylenerek hüzünlendim. Sevdiğim şeyler hep elimden kayıp gidiyor dedim. ne kadar çok benzer yanımız var. demek benim gibi aynı acıyı paylaşanlar da varmış. Ne bilim onun gidişini bir türlü kabullenemedim. İnanın tek tesellim rabbim inşallah bizi ahirette buluşturur diyorum artık. Başkası bu yazıları okusa kedi der geçer ama bilmiyorlar ki onların da duyguları var. çok bağlıydık birbirimize. Sizin de sokağa kaçması binevi kaza gibi bişey olmuş. İnşallah yaşıyordur mutludur🙏♥️
İnşallah o bağ bambaşka hassas olmayan insanlar anlayamazlar kedilere nankör derler ama insanlar nankordur
Kesinlikle
Belki yeni kedi sahiplenirsen acıların dinebilir.
He ya bende de öyle oluyor