1 yıldır baktığım kedim öldü, yokluğuna nasıl alışırım?

Merhaba ben Samuel, bu sabah kedim evden kaçtı ve ona araba carptı onu öyle gördüğümde dünyam başıma yıkıldı okadar ağladım ki …. Her kötü hissetiğımde yanımdaydı insanlardan fayda yok dedikodunu yaparlar kıskanırlar ama hayvanlara bir kap mama bir tas su ve ilgi gösterdiginde senin her daim yanında olurlar kedimin adı kubiydi 😪 onun yokluğuna nasıl alışırım acısı çok var içimde? Onu unutmak istemiyorum asla unutmam da zaten sadece alışmak istiyorum yokluğuna…. Lütfen hayvandı üzülme gibisi yorum yapmayın.

1 yıldır baktığım kedim öldü, yokluğuna nasıl alışırım?
Cevapla