Çocukların evcil hayvanlarla beraber büyümesine sıcak bakıyor musunuz?

Her yaz tatilinde ailesiyle köye gitmiş bir çocuk olarak kendimi çok şanslı hissediyorum. Çocukluğumda her türlü hayvanla haşır neşirdim. Onların karşılık beklemeyen sevgisi bana hep çok iyi geldi.

Hatta dedemin bir eşeği vardı, dedemi kaybettiğimizde o da depresyona girmişti. O gün bir kere daha öğrenmiştim hayvanların sevgi ve vefa dolu yürekleri olduğunu.

Büyüklerimiz vefat edince köyümüzle de vedalaştık maalesef. Ben istiyorum ki hayvan dostlarımın benim hikayemde hep yerleri olsun. Günümüzde köye gitme imkanlarımız da kısıtlandığı için evlerimizde o sevgiden mahrum yaşamamalıyız. Çocuklarımıza da bu imkanı, bu eşsiz duyguyu yaşatmalıyız diye düşünüyorum.

İlerde çocuk sahibi olduğumda mutlaka bir evcil hayvanla büyüsün istiyorum. Bebeklerin gelişimi için de çok faydalı olduğu söyleniyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

bebekler ve evcil hayvanlar
bebekler ve evcil hayvanlar
Çocukların evcil hayvanlarla beraber büyümesine sıcak bakıyor musunuz?
Cevapla