Kedimin iştahını açmak, genel durumunu düzeltmek için ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba. Kedim sürekli hasta oluyor ishal, kusma, kabızlık vs. Kan değerlerinde bir şey çıkmıyor genelde. Klinikte birkaç gün iyi oluyor, sonradan geri kötüleşmeye başlıyor. Hiçbir mama yemiyor. Hills, ND, Royal Canin, Nutri her türlü iyi markanın envai çeşit mamasını denedim. Gimcat malt, bunlar dışında balık yağı, multivitamin, damlalar spreyler her şeyi aldım kullandım. Hiçbir mamayı kabul etmiyor. Su bile zorla içiriyorum. Artık sinir hastası olcam valla. 🙄 Böyle bir kediniz var mı? İştahını açmak, genel durumunu düzeltmek için ne yapmalıyım?
Kedimin iştahını açmak, genel durumunu düzeltmek için ne yapmalıyım?
Kedimin iştahını açmak, genel durumunu düzeltmek için ne yapmalıyım?
Cevapla