üstünüze falan atlamasın :D
Martın yaklaşmasından dolayı erkek kedim Musti, evden kaçtı. Nasıl yakalayabilirim?
üstünüze falan atlamasın :D
Arkadaşlar Mart ayı geliyor diye dişilere kaçtı nasıl yakalarız?
Gördüğü her dişi canlı varlığa yürüyebiliyor 2 kelime konuşup ateş yakabiliyor 😂 çok güzel duygu sömürüsü yapıyo yalandan ağlıyo dikkat edin

Normalde dışarı çıkıyorsa alıştığından uzağa gitmeden önce bulmalısınız. Hiç çıkmadıysa da çok acil bulmalısınız.
Merhaba eve girip çıkıyordu zaten de 2 gündür yok muhtemelen yarın gelir diye düşünüyorum
Ben de aynısını demiştim Yavruşumu bir daha görmedim. Bilesin.
Soru da ciddi anlamda gönderme olduğunu düşünüyorum kusura bakma ama:/
Kedinin bu hali normal erkek kediler böyledir yani abartmaya gerek yok bence bizim mahallede kedi grubu üçlü yapmıştı yani bence olabilir bu kadar basit🙂
Bu sorunu da biliyorum. Bu ikisine isnaden söyledim. Kalp kırıyor olabilirsin.
Ne kalbi kırması bacım hayvanın adı musti ben nabim
Tamam 😃
Sahibine çekmiş olmasın bu kedi? Soruyu insanlara gönderme yapmak için açmışsın bariz ortada, şimdi “yok ııık mık” dersin. Eğer biriyle sorunun varsa gidip konuşmanı tavsiye ederim.
Kimseye bir sorunumuz yok teyzeciğim gönderme falan da yok kedinin adı Musti:)
Bari biraz cesaretin olaydı be çocuğum:) bir tek bana öyle gelmemiş
Sizce cesarete ihtiyacım mı var teyzeciğim oradan bakınca öyle mi duruyor :)
Evet kesinlikle ihtiyacın var. Laf sokma çaban ortada çünkü sürekli böyle soru açarak. Bunu herkes görüyor ama soranın haberi yok dimi evladım?
Ahahaha teyzecim sinirlenme tansiyonun falan oynayacak sıhhatine dikkat et kalbine zarar bu kadar stres
Kimseye laf soktuğumuz yok kediden bahsediyoruzzz
Ne olmuş bana da anlatın 🙄
@Catutigernos bi kedimi yere göğe sığdıramadılar.
Teyze gelmiş trip atıyo yok gönderiyon da falan da filanda 😂
Harbi sen kendinin adını niye Musti koydun başka isim mi yoktu Chucky filan koysaydin 🤣
Beni senin gibi çoluk çocuk sinir edemez rahat ol sen:) neyse uzatmaya gerek yok. Biraz daha cesaretli olman dileği ile
Catut sen karışma bi kere 😒
Karışma catu, teyzem bana çok kızıyo şu an ühühğjüjğj
Yoo kızmıyorum kendini çok önemseme kardeşim ya ohoo
Neyse gidip kedimi aramam gerekiyor yine kimlere miyavlıyor. bbb
Hemen catut karışma 😒 hemen dışlayın 😒
Dışarısının tehlikeli olduğunu birinin Musti'ye anlatması lazım.
Ahahahah aynen öyle :D Akıllanmıyor
Cevap
10Cevap
Kediler için geldi Mart ayı gevşedi gönül yayı maalesef mi diyeyim sokakta çok samimi kediler görebiliyorum Baya baya samimi bir şekilde dolaşıyorlar istedikleri kadar çiftleşebilirler bir tek çıkardıkları seslerden azıcık rahatsız oluyorum Sanki birisi boğazlıyormuş gibi bağırıyorlar
Ahahahah ya bunlar cok fena kızgınlık dönemi geçince seni sokakta görürse hemen gelir benim ki öyle yapti öncesinde geçmişimiz yokmus gibi davraniyordu
He bu deli de öyle işte kısırlaştırmak için ufak biraz
Kısırlaştırmayı doğru bulmuyorum ben o yuzden düşünmüyorum
Tabi hepimizin bakış açısı fazla sahiplendirme önceliğimiz zaten sahiplendirebilirsek kısırlaştırmaya gerek duymuyoruz
Ismi ne
"Kaccam nan, bana öyle dik dik bakma." bakışı atmış zaten. Kova burcu olmalı. Kendi isterse döner, boşuna taktik uygulama. 😂
Gidip milletin kedisine miyavlıyo yoruyor beni :D
Musti için düz duvara tırmanıyor diyorlar :D
Bağlicam onu kalsın yerinde :D
Gene mi kaçmış bunun yavruları zevcesi yok muydu zaten 😱
Kocası olan pisilere miyavlıyor başına iş açacak haberi yok
hadım etcem bunu :D az kaldı
Benim kedim de öyle yaaa ://Napsak durmuyo yapışıyo her tarafıma ayy bi de yüz vermeyince öyle bi trip atıp miyavlıyo cırtlak sesiyle 😀
Benim kedilerim camı tırmalıyor sen düşün. d nasıl baş edilir kedilerle artık bir fikrim yok. d
Dişi kedi bul kokusundan gelir o
Soruda göndermemi var 🤔
Kedi ve Mart ayından bahsediyorum :D kime gönderme yapayım
Bilmiyorum bana biraz garip geldi addan dolayı
Sıradan isimler koymuyorum ben bir hayvana yakışacak en güzel ismi koydum bence :D
Sen resmen beni anlatmışsın puahahah ya şimdi bu nicki kullanan birinin kedisi böyle olur aferin ona beline zeval gelmesin
Nikinin hakkını ver 😂
Kaçtı yakalasam onu da yapıcam :D
Tez zamanda nikâhlanması şart olmuş 🙄
Evli zaten manitası bile var ama gözü dışarda işte :D
Tez zamanda tövbe etmesi ve hanımının bir çocuk sahibi olması şart olmuş 😂
Çok tatlıı umarım geri döner
Aldığım haberlere göre gocası olan pisilere miyavlıyomuş
Sksydfxcvx hiç öyle de gözükmüyor
Bunda hiç musti tipi yok daha çok Berkecan tipi var😀 berkecansa normaldir karı peşinde koşması dkfkfk
Cumartesi kısırlaştırma yaptım sakin uslu çocuğum 😂
Çocuğu çok bunaltmışsınız biraz kafasını dinlemesi için maldivlere gönderin bence
Allammm tippee bak tipeeee. Keşke karşılaşsammmm kaciririrm
Erkeğin insanı hayvanı fark etmiyor ya 😃 hepsi aynı
Mart ayı bu mustiyi evde tutmak çok zor sen sokak kedilerine acıyabilirsin ama musti acımayacak
Ara ara eve geri dönecektir zaten yakalamana gerek yok. Kediler sandığınız kadarSalakDeğil
Cok tatlı bu ya sjsks bakısa bak yerım..
Bu kedi fena başa bela mustiii
Ahahaha bu çocuğun güzelliği ne böyle
eve kız kedi al. o kendi gelir :D
Ay çok şeker şuna bak
Kaçacak tabiii delikanlıı kediş😻
Bwnim dişi kedimde gidiyor bazen. Yoksa senin kedin benim kedime... hıiii olamaz 😅
Kısıtlaştır 😂
naber helü
çok tatlıymış ama 😄
Oyy musti gel ben verem
çok tatlıymış
yaaa çok tatlı
Yerim ben bunu yaaa 😁💋🥰
Benim kedimde evde kalmıyor artik yaa
Musti ahey musti torun getirecek sana
Kızımı sakliyayim😂😂
kaçtığı gibi geri gelir merak etme
Bizim salondaki Baki’de gitmiş 🥺😅
Tatlılığa bak be çok masum
Gerdek basmaya gitmiştir ahahahah
Miyavla koku yay
Yazik
Ayy yerim ben bunu😍
Yas kac
cok tatlilan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?