Köpeği yakarak öldüren sanığa iyi halden 1 yıl 8 ay hapis! Böyle bir işkenceye iyi hal verilmesi sizi de şoka uğratmadı mı?

#İzmir ’in Seferihisar ilçesinde kulübesini yakarak bir köpeğin ölümüne sebep olduğu gerekçesiyle yargılanan sanığa iyi hal indirimiyle bir yıl sekiz ay hapis cezası verildi.

AA’nın haberine göre Seferihisar 2. Asliye Ceza Mahkemesindeki duruşmada, tarafları avukatları temsil etti. Savcı, esas hakkındaki mütalaasında sanık Ö. F. B’nin ‘bir ev hayvanını veya evcil hayvanı kasten öldürmek’ ve ‘mala zarar vermek’ suçlarından cezalandırılmasını talep etti.

Köpeği yakarak öldüren sanığa iyi halden 1 yıl 8 ay hapis! Böyle bir işkenceye iyi hal verilmesi sizi de şoka uğratmadı mı?
Köpeği yakarak öldüren sanığa iyi halden 1 yıl 8 ay hapis! Böyle bir işkenceye iyi hal verilmesi sizi de şoka uğratmadı mı?
Cevapla