Ben onu o şekilde bırakır gidersem gece rahat uyuyamam ve vicdanım bırakıp gitmeye el vermez. Hayvanlara olan merhametim sayesinde hiçbir hayvandan korkmuyorum mutlaka iyileştirmeye çalışıyorum sokaktaki canları. Ya kendi yöntemlerimle, ya da bir veterinere götürerek veya çağırarak. Kaç defa tırnaklandım, ısırıldım umrumda bile olmuyor bir canı kurtarmanın mutluluğu paha biçilemez. Herkese tavsiye ederim :)
Sokakta hasta veya yaralı bir hayvan gördüğünüzde yardımcı oluyor musunuz?
Hiç bir şey yapmasam mama alır karnını doyururum bir gün amcam hastanede yatıyor çorba içmeye gıdım dedim birde yavru kedi gördüm ciyak ciyak ötüyor gittim mama aldım 30 lira kedi kendini sevdirme çalıştı sesi kesildi keşke her şey bu kadar kolay olsa.
ben hiç rastlamadım, rastlasam dayanamam kesin götürürüm hemen çok yakınımda zaten veterinerim. çokta hayvansever kaç tane sokak hayvanını kısırlaştırdı besliyor. uzaktaysam da o bölgede olan bir yere götürürüm 🌝 bir tane kedim var tırnağına zarar gelse kötü oluyorum canım oğlum bana merhameti öğretti
Elimden bir şey gelmez maddi olsa yapamam işsizim veterinere götüremem ama eve alır yediğim yemekten bir kap yer içtiğim sudan içer iyileşene kadar. elim kolum bağlı resmen gençleri de sömürüyorlar bu ülkede...
Senin o güzel kalbinden öpüyorum😘 elbette elimden geldiği kadar, yardımcı olmaya çalışıyorum. Geçen hatta yolda yaralı kuş bulup, tesadüf annemde yanımdaydı soluğu veterinerde aldık. Yine görsem yaralı, yardıma ihtiyacı olan ve acıkan bir hayvan tabiki bir şeyler yaparım onlar için. Aman yeter ki onlar yaralı olmasın, aç kalmasında mühim olan bu:)
Yardım ederken ısırıldım kaç kez ama sorun değil asla, genelde veterinere götürüyorum gözü iltihaplı çok kedi var sokaklarda özellikle biraz ciddi bir şey ise özel veterinere götürmek gerekli, belediye veterinerleri yanlış işelmelr ile kıyıyor hayvanlara
Elimden ne geliyorsa onu yapıyorum. Hayvanları insanlardan çok seviyorum alerjim olmasa birde çalışmak zorunda olmasaydım en az 3 kedim olurdu. Ama emekli olunca kesin 3 tane kedi beslicem