Sokakta hasta veya yaralı bir hayvan gördüğünüzde yardımcı oluyor musunuz?

Ben onu o şekilde bırakır gidersem gece rahat uyuyamam ve vicdanım bırakıp gitmeye el vermez. Hayvanlara olan merhametim sayesinde hiçbir hayvandan korkmuyorum mutlaka iyileştirmeye çalışıyorum sokaktaki canları. Ya kendi yöntemlerimle, ya da bir veterinere götürerek veya çağırarak. Kaç defa tırnaklandım, ısırıldım umrumda bile olmuyor bir canı kurtarmanın mutluluğu paha biçilemez. Herkese tavsiye ederim :)
Sokakta hasta veya yaralı bir hayvan gördüğünüzde yardımcı oluyor musunuz?
Sokakta hasta veya yaralı bir hayvan gördüğünüzde yardımcı oluyor musunuz?
Cevapla