Arkadaşlar bi anda kedime bisey olursa diye hissiyat geliyor ağlıyorum normal mi?

Sizde de öyle oluyor mu bisey olursa onsuz yaşayamam düşüncesi falan geliyor sürekli düşündüğüm için mi
Arkadaşlar bi anda kedime bisey olursa diye hissiyat geliyor ağlıyorum normal mi?
Cevapla