mamaları falan var ben olmasam sahip çıkacak insanlarda var çevremde onlara
ama ben gittiğimde üzülseler de zamanla alışırlar mı
mamaları falan var ben olmasam sahip çıkacak insanlarda var çevremde onlara
ama ben gittiğimde üzülseler de zamanla alışırlar mı
Üzülürler ve unutamazlar. Senin gibi de kimse sahip çıkıp ilgilenmezler. O yüzden bu düşünceleri kafandan jet hızıyla at
yok sahip çıkacağına inandığım insanlar var kedilerime düşkünlüğümü bildikleri için
ama kedilerim depresyona girer falan diye endişe ediyorum
Cevap
8Cevap
Intiharin anlamı ALLAH a isyandır
Verdin canı sen vermedin ben yok ediyorum demektir
2 mizde biliyoruz konu kedi değil rizki verende sen degilsin
Neden isyan ediyorsun onu de hele
Uzulurler bazı insanlardan daha çok uzulur onlar sahiplerine hayvanlar bazı insanlar gibi değil aradaki fark iste hayvanlar hisseder iç güdüleri var
Neden böyle yazdın ki seni bu kadar yaşamdan soğutan ne? Savaşmak yerine pes edersen kaybedersin. Evet hayvanların da hisleri vardır üzülürler tabii
Durrrr lütven yapmaadan önce bana makyak takımlarını verir misin?
böyle iyi niyetli iken neden intihar etmek istersin değer mi sence
Arkadaş ne oluyorsunuz art arda intihar soruları?
ölmeyi uyumayla karıştıran hatça kedilerin umrunda olmaz kedi mamasına bakar köpek desen bir nebze tamam da
üzülürler ben üniversiteye gidince kedim evden kaçmış 1 ay gelmedi ben eve döndükten 1 ay sonra geldi
Evet üzülürler yapma.
Yapma sen çok iyi bir insansın
Onlar da ölür evde kapalı kalırsanız
sahip çıkacak arkadaslarım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?