+1 yılBana da 8-9 köpek birden saldırmıştı kaldırıma takılıp dğşğnce ayağım çebesine geldiği için kaçmışlardı. Köpeklerden korkmuyorum yine de lakin sokaklardan toplanmalı. Tabi ki yok edilsin demiyorum ama özellikle çocuklar için çok korkutucu bir durum hele ki köpekten kaçayım derken yola çıkıp araba altında kalan çocuk öldü bilirsiniz. Bu yüzden toplanmalı ve salınmamalı
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞu köpek saldırdı haberlerinden de hayvanlara toplansın öldürülsün diye akıl veren insanlardan da gına geldi. Kimse demiyor ki bu köpek popülasyonu neden oldu? Belediyeler neden üstüne düşen kısırlaştırma işlemlerini yapmadı? Neden sağlıklı barınaklar rehabilitasyon merkezleri hala kurulmadı? Bu hayvanlar toprakta bitmiyor önlemler neden alınmadı neden alınmıyor diye sormak yerine, bir taraf sokaktan aman alınmasın diğer taraf toplansın uyutulsun neden bu ülkenin ortası yok? Neden oturup bir fikir alışverişi yaparak ortak yol bulamıyoruz biz? Aşağıda kediciyim diye kendini ayrıştıran bile var gerçekten çok acı haldeyiz. Sokak hayvanları acil şekilde toplanmalı, tüm hayvanlar uygun rehabilitasyon'dan geçirilip tedavi ve kısırlaştırmaları yapılarak serbest bırakılmalı. Eğer hayvanlar serbest bırakılmayacaksa doğal yaşam parkı gibi bir alanda kontrollü olarak özgür bırakılmalı bir canlıyı küçücük alanlarda ölüme mahkum etmek hangi insanlığa sığar? Daha söylenecek o kadar şey var ki ama kime neye anlatayım.
22 Yorumla- +1 yıl
Neden fikir alışverişinde bulunarak ortak yolu bulamıyoruz? Çünkü: herkes egoist benim dediğim doğrucu ve herkes kendini bir diğerinden üstün görüyor kimsenin kimseye saygısı yok hâl böyle olunca da sadece hayvanlarla ilgili değil hiç bir konuda fikir alışverişinde bulunulmuyor... Teşekkürler saygılar.
Cevap sahibi+1 yıl@pamuksh3q3r_ Kesinlikle öyle herkes en doğrusunu ben bilirimci ya da bir grup arkasına takılıp gitmeye meraklı kimse kendi görüşünü beyan edemiyor.
2014'de ilk güvenlik işine başladığım dönem gece 3 civarı Tom kalemi diye cihaz var x bir bölgede okutman gerekiyordu devriye esnasında pitpul cinsi köpek varmış nereden bileyim yavruları vs var kalemi okutmam ile kovalaması bir oldu işi bıraktım askerde kangal köpeğimiz vardı hiç korkmuyordum. Cins köpekler taşmasız başı boş köpeklerden korkarım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa bu Urfa lilar doğurup doğurup sokağa atıyor ne işi var o çocuğun tek okul yolunda. Ben bu köpek korkusundan tek değil pedofili korkusundan kapının önüne bile salamıyorum. Yazık yolda çok görüyorum. Hep yalnız okula giden çocuklar heryer köpek dolu 6 köpek bir arada geziyor
02 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum küçük bir çocuk nasıl yalnız başına gidebilir okula?
Cevap sahibi+1 yıl@çirkinkalplinsan normalde ev yakınsa balkondan okulu görüyorsam. Yol işlek degilse anca balkondan izler gönderebilirim. Baska türlü asla geçen gördüm köpek nasıl kızı kovalıyor. Arkama baktm tek insan kızı kurtarmaya yeltenmiyor. ASLA YOL kalabalık bisey olmaz güvenli demesin kimse herkes kendi çocuğuna daldı kimse kızı kurtarmadı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Evcil Hayvanlar konusunda 10,4b cevap paylaştı.
u +1 yılKöpeklerden korkmuyorum köpekleri seviyorum
00 Yorumla Şehrin ortasında başıboş gezen köpeklerden korkuyorum. Ha bir de hayvanları kendi keyifleri için evlerine kapatıp bunun adına da hayvanseverlik diyen (Muhtaç hayvanın bakımı için yapılanları ayrı tutuyorum) insanlardan korkıyorum. Yani özgür bir hayvanı evcil hayvan adıyla eve kapatıyor, sonra da utanacağı yerde göğsünü gere gere "Bakın ben ne kadar iyi, yardımsever, hayvan dostu birisiyim" diye geziyor. İşin ilginç yanı da diğer insanlar da bunu alkışlıyor ve bu durum pirim yaptığı için örnek alarak onlar da yapmaya başlıyor. Birisi çıkıp da "YA İNSAN DOSTUNU EVE HAPSEDER Mİ?" demiyor. Ben diyeyim bari!
10 Yorumla
+1 yılHayvanları elbette seviyorum en iyi şekilde yaşamayı hak ediyorlar bunda hepimiz hem fikiris. Ama sokakta gördüğüm köpeklerden de korkuyorum. İnsanların bile doğal yaşam alanı şehirler değilken hayvanları sokakta bir başına bırakmak hiçbir zaman doğru bir tercih olamaz.
Bakımlarının düzenli yapılacağı barınaklarda kısırlaştırarak yaşamaları gerekiyor bu hayvanların.
Sahiplenmek isteyen gidip barınağa gidip sahiplenecek ve hayvanlar çiplenerek sahiplerine teslim edilecek.
Ülkemiz bu barınak imkanını sağlayamayacaksa eğer uyutulması gerekiyor başka yapacak hiçbir şey yok maalesef. Hayvanların sokakta sefalet içerisinde yaşayıp, hastalıktan, açlıktan ölmesindense en acısız yöntemle uyutulması emin olun çok daha iyi00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAokaklara Çuval çuval mama dagitan teyzeler olmasa kopekler zaten bu kadar fazla üremiyor. Ekosistem diye bisey var. Copten artik yemeklerden oldugu kadar dogal yollarla beslendiklwrinde sorun bu kadar buyuk olmaz. Kimseyle gevinemeyen sorunlu insanlar kendilerini uyi hissetmek icin mama dagitip kopeklere yaraninca kendilerini iyi bi b.*k sandiklari surece bu duzen boyle gider. O zihinsel sorunlu kadinlarin (nedense garip sekilde hep kadinlar) belediye tarafindan bir yere toplanip uzman psikolog ekipler tarafindan rehabilite edilmesi lazim
02 Yorumla- +1 yıl
Hayvanlara şiddet uygulayan, kedi ve köpeklerini kuyruğunu kesenler de var. Onları atlamışsınız
Cevap sahibi+1 yılKonumuz hayvana şiddet değil. Soruyu okur musunuz lütfen?
Eskiden çok korkardım sokak köpeklerinde şimdi korkmuyorum sokak köpeklerinde şunu farkettim korkarsan asıl saldırıyorlar korkmasan saldırmıyorlar tabi saldırmıyor çokta yakınlaşmamak lazım havladı kaçmaya çalışırsan tabiki üstüne gelir en saldırgan hayvanda zaten sahibi yüzünde oluyor hiç saldırmayan pitbullar var
11 Yorumla
+1 yılHayvan sever biriyim evimde köpek ve kedilerle yaşıyorum fakat bu kopek saldırılarından illallah ettim. Acil bir cozum bulunmali dag bayir ne kadar hayvan varsa toplanmalı beslenmeli guvenli bir alan olusturulmalı, kisirlastirilmalı.. Hayvanlar ac kaldikca birbirlerini parçalıyor insanlara saldiriyor.. Bazi hayvanlarin dogustan psikolojisinin bozuk olduğunu da dusunuyorum kuduz ve saldirgan canlilar kisirlastirilmalı bulasici bir durum soz konusuysa uyutulmalidir. Cani söylemlere gerek yok koskoca dunya hepimize yeter ama kontrol edilmeli takibi iyi yapılmalı..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYahu olur mu aaaa köpekler selam vermek istemişlerdir kız köpekçe öğrenseymiş uuuuu hav hav hav bilemeyecek ne var... bu insanaların çocukların vebali tüm sokak köpekseverlerin sırtındadır kucağına almış bi kaniş bi terier evinde skotiş britiş can dostum ciğerparem ha bide çocuğum var değil mi alsana evine barınaktan rastglee sokak köpeği kedisi . yoldan karşılaştığı insan evladına çocuğum demez...
00 YorumlaEvet korkuyorum, sokak hayvanları uyutulmalı ama ülkemizdeki saçma hayvan severler yüzünden bu bir türlü olmuyor, sokak hayvanı diye bişey olamaz, hayvanın başı boş sokakta işi yok, aşırı çağ dışı bir durum 🤦🏼♂️
00 YorumlaKüçük çocukları tek başına salmayın dışarı. İti var uğursuzu var diye boşuna denmiyor. Soruya gelince huyunu suyunu bilmediğim her canlıdan korkarım. İnsan da dahil. Taciz tecavüz gasp... Köpek ısırığından daha az zararlı değiller.
00 YorumlaGeçen bir tane iti kürekle öldürdüler diye bütün ülke ayaklandı şimdi bu çocuğu köpekler parçaladı hayvan severler şimdi nerede insan hayatını hayvanınkinden değerli gören embesiller
120 Yorumla- +1 yıl
. d ö dürülmesi gerekn köpekler değil barınak ta i kence edenler çünkü yanlış anlama hiç sevmem köpekleri korkarım da kedi insanıyım ama bu onları ö dürebileceğiniz anlamına gelmez. Barınağa alınmalı aşıları yapılmalı saldırganlar ise dışarıya bırakılmamalı 2 değil ayrıca en az 100 ki bu sadece bizim bildiğimiz. Çok mu hoşunuza gidiyor onların yerinde olmak ister miydiniz ben istemezdim kendinize yapılınca hoş karşılamadığınız şeyleri diğerlerine yapmayın o hayvan düşünemez siz de hayvansanız eğer sözüm meclisten dışarı derim.
+1 yılKeşke köpeklerin olduğu yeri de bir kamera çekseydi biri mi kışkırttı bir şey mi yapıldı vb şimdi lütfen bu sayfada da hayvan düşmanları gelmesin
20 YorumlaŞanlıurfa’da havanlara nasıl kötü muamele yapıp aç bıraktıları zaten ortada. Hayvanlar da artık her insanı tehlike olarak görüp saldırmaya başlıyor. İki taraf için de üzücü bir durum.
00 YorumlaKorkum olmadı. Gece gazete dağıtırdım. Kırıkkale de durdupumda. Çarşıda 20 30 köpek olurdu. Beni severlerdi. Birlikte dolaşırdık, gazete değıtırken. Bizi gören yolunu değiştirir Di 😆
00 Yorumla
+1 yılSaldırgan hayvanların sebebleri genelde şiddet uygulayan insanlardır, ama bir hayvan bu noktaya geldiyse toplanıp tedavi edilmelidir, tedavi sonuc vermiyorsa uyutulmalıdır, vahşet yapılmamalıdır
00 Yorumla
+1 yılValla çok korkuyorum yolumu falan değiştiriyorum ama uysal bir köpekse herkese kendini sevdiriyorsa vs vs o zaman severim ama asla zarar vermem benimki sadece korku
00 Yorumlakesinlikle başıboş dolaşan tüm köpekler toplanmalı duygusallığa yer yok bende saldırıya uğradım 15 16 tane sardılar etrafımı birisi sağlam ısırdı
00 Yorumla
+1 yılHiç sorma başı boş köpekler her yerde var geçen gün bizim burada da komşunun çocuğuna saldırmışlar iyi ki görenler olmuş yoksa köpekler parçalayacaktı çocuğu.
00 Yorumla
+1 yılkedileri daha çok seviyorum ben ya
köpekler saldırıyor insanlara ne istiyorlarsa insanlardan
haliyle korkuluyor köpeklerden
ama beni kaz sürüsü kovalamıştı bir ara :D :D00 Yorumlaköpeklerden korkmuyorum hatta seviyorum yoldan geçerken başlarını okşuyorum :) ama çocuğa geçmiş olsun. üzücü :(
10 Yorumla
+1 yılGeçenlerde karşıma tasmasız ağızlıksız serbest bir pitbul köpeği çıkmıştı o zaman biraz korkmuştum ama bişey yapmamıştı
00 YorumlaTamam hayvanları seviyoruz ama böyle sokaklardaki başı boş hayvanlar çok tehlikeli ve hastalık saçıyorlar
00 Yorumla
+1 yılİki sene köpek besledim iki tane bir de o yüzden baya alıştım korkmuyorum ama pitbull falan beni aşar
00 YorumlaBizim de burada çete gibi köpekler var sabah geçerken korkuyorum ama bişey olmuyor genede tedbirli olmak gerek.
00 Yorumla
+1 yılEvet korkarım köpegin huyunu bilmiyorsam o köpeği tanimiyorsam korkarım hatta yol uzatmişligim bile vardır çünkü çok saldirdilar
00 Yorumla
+1 yılyani saldırdıgında korkumoyurm desem yalan olur o saldırınca bende ona bildigin allah ne verdiyse girisiyorum yapım bu
00 Yorumla
+1 yılUlan orada olacağım silahım olacak öldürüp atıcam o köpeği yettiler aw bu bir milli güvenlik sorunudur
00 Yorumla
+1 yılKöpek adamdır, köpekler madam. Çoğul eki aldıklarından karakterden ödün veriyorlar. Medeniyetten uzaklaşıyorlar.
00 Yorumla
+1 yılKorkmuyorum ama nerde köpek görsem resmen üzerime çekerim balık burcuyum ondan olabilir
00 Yorumla
+1 yılKöpeklerden korkmuyorum ama saldırgan bir köpekle karşılaşırsam bi paniklerim tabii ki
00 YorumlaKöpekler azıtmaya başladı bir çözüm bulunması lazım
00 YorumlaÜlkede her şey yanlış gidiyor
neden böyle
Sokak köpeklerine barınak bile yapamıyoruz00 Yorumla
+1 yılAman köpekler hakkınad kötü bir şey deme eleştri ypama. Valla çarmıha gererler.
00 YorumlaBaşıboş köpekleri ıslah etmeli. Vahşi köpek bakan satan kişilere de hapis cezası verilmeli
00 Yorumla
+1 yılYaşadığım yerde çok fazla yok olanlar da korkulacak köpekler değil
00 Yorumla
+1 yılben korkmuyorum. temas da kurmamaya çalışıyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
Benim pitbull seni yakalamanın aman dikkat et alamazlar elinden
- +1 yıl
@TerminatorSalvatio niye saldırgan büyüttün köpeği
+1 yılCanım yaa kıyamam kim bu meleği neden yalnız bırakmış ki
00 YorumlaHani öyle aman aman korkmuyorum ama travmam var köpek görünce saldıracak hissi oluyor hep
00 Yorumla
+1 yıleskiden daha çok korkardım ama şimdi o kadar değil.
00 Yorumla
+1 yılPsikopat köpeklerden korkarım kendi halinde takılanlara ilişmem sakin uysalları severim
00 Yorumla
+1 yılBana da pitbull saldırmıştı fobim var gördüğüm zaman yolumu değiştirigorum ahahaha
00 Yorumla
+1 yılHayır korkmam gözümün gördüğü hiç birseyden korkmam
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet toplanmalı medeniyetten bahsedenler Avrupa Avrupa diye yananlar nedense Avrupa'da köpek olmamasına rağmen burada olmasını isterler cahiller
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCok korkuyorum desem :( yurt dişinda yaşiyorum turkiye geldigimde beni en cok tedirgin eden şey köpekler.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılne korkacam saldiran olursa tasi yer kafasina. kendimizi de mi savunmayalim artik. bkunu cikartmasin hayvanseverler.
00 YorumlaGelir yine hayvan hakları savunucuları. Biz onları öldürün deniyoruz, bir barınağa alıp orada baksınlar. Vahşi hayvan işte al bak bu kaçıncı. Ne işi var aramızda. Şahsen benim içim geçer bayılır gibi oluyorum yaklaştığında. Kedi değil ki bu canım.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKüçükken benim de başıma gelmişti. Kopek saldırıp ısırmıştı. Hala görünce kaçarım. Bir travma oluştu
00 Yorumla
+1 yılYa kimseyi suçlamak niyetinde değilim ancak bu tarz haberleri sürekli görüyorum ama bana neden bunca zaman hiç sokak köpeği saldırmadı hepsininde yakından geçememe rağmen?
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSokak köpekleri için duyar kasanlara boydan gireyim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKöpeklerden korkuyorum sokak köpeklerinin hepsi toplatılmali
00 Yorumla
+1 yılBaşıboş köpeklere karşı önlem alınmalı. Bağırıp çağıran hayvan severler şimdi neredeler.
00 YorumlaAllah korusun. Maalesef böyle saldırılar da olabiliyor
00 YorumlaKeşke şu TV de çıkan sosyetik hayvan severlere saldırsalar 😎
00 YorumlaBaşıboş köpekler riskli nerde ne yapacakları belli değil
00 Yorumla
+1 yılEvde köpek beslediğim halde sokaktaki bazı köpeklerden korkuyorum.
10 Yorumla
+1 yılHiçbişeyden korkmam ayı önüme çıksa dahi fakat yılandan 🐍 ve yılan gibi insanlardan çok korkarım
00 Yorumla
+1 yılAbartmayın be, bölgemden uzak dur demiş hayvan.
00 Yorumla
+1 yılHayır ben köpekleri çok severim
10 Yorumla
+1 yılSaldırgan köpeklerden korkarım bende
00 YorumlaBayag hemd korkuyorum
00 Yorumla
+1 yılHayır hiç korkmam aksine çok severim
00 Yorumla- Devamını Gör (25)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 