Tıbbi atık poşetinden gönüllülerin yardımı ile kurtulmuştu. Solunum yollarındaki rahatsızlığı yüzünden hayatını kaybetmiş. Hatta şu korku ifadesi yüzünden sosyal medyada aşırı paylaşıldı :(

Tıbbi atık poşetinden gönüllülerin yardımı ile kurtulmuştu. Solunum yollarındaki rahatsızlığı yüzünden hayatını kaybetmiş. Hatta şu korku ifadesi yüzünden sosyal medyada aşırı paylaşıldı :(

Hayvanın psikolojisi alt üst olmuş resmen şizoya bağlamış insanoğlu dünyada hüküm sürdüğü müddetçe hiçbir canlıya huzur yok neşet ertaşın türküsünü buraya bırakıyorum
Neşet Ertaş çok iyi söylemiş
Şu tatlı masum kediciği bu kadar ürkütüp eziyet eden ve diğer masum hayvanlara da kötülük yapan cani iğrenç, vicdansızlar, Allah herkese yaptığının karşılığını vericek bu umutla kendimi sakinleştirebiliyorum. Kalbi kötü pislik iğrenç insanlar!!
Cevap
31Cevap
Umarım kötü insanların ceza alır. bir rahat bırakın şu sokak hayvanlarını
insanlar ne kadar kötü iğrenç olmaya başladı anlayamıyorum, yüzündeki ifadeyi unutamam o kadar korkmuş ve masum ki umarım bin mislini yaşar vicdansızlar
Gece bunu okuduktan sonra ağlayasım tuttu resmen.. elimiz kolumuz bağlı, hiç bir şey yapamıyoruz. Bu dünya çok acımasız. Allah o güzel varlıkları biz insanlardan korusun.. 😔
Kedilere lafım yok
Ama köpekler için bir-kac lafım var
Eğer develt insanı yoldan iflah etmezse
Vatandaş kendi çözümünü yapar
Köpekler ya insanca ölücek
Ya da vahşice...
Evet köpeklerin lideri foruma gelip şimdi laflarını dinliyor cevabını en kısa sürede vericek. O köpeklerin o nüfusa ulaşması kimin suçu acaba? ya da köpekleri alıp sokağa salan kimler?
@TurritopsisDohrnii hepsi benim suçum
Medeni ülkelerin yaptığı çözümler ortada sokakya hayvan yok gerekirse öldürüyorlar evet ama Türkiye durum farklı bizim miiletde su olay var uyu uyu uyu aaa köpekler çok saldırıyor öldürün. Uyu uyu uyu aa deprem oldu çok korkunç napsak acaba. Boku yiyince düşünüyor hiçbir halt olmaz kısaca. Türkiye herşeyde çok geri...
@TurritopsisDohrnii medeni ülkeler bu kadar sayıyı artırmadan öldürüyor ve sahipli köpekler hep belli
Sokakta köpek göremezsin
Ve köpegin yaşam alanı sokak değil
Bizim burada daha yeni bir çocuk kuduz oldu ve ölücek
Azınlık olan itperest sosyaoatlar yüzünden
Sorsan et yer
Sana deidigm gibi ağlamanın anlamı yok
Çözüm bulacaksın
Barınak çare değil
Ya devlet ya halk öldürecek
Ağlamayı bırak ve çözüm sun
onu diyorum işte bu hayvanların suçu değil sen sinekleri öldürmezsen hastalık yapar bu sineklerinde suçu değil. Bu gereken onlemi almayan devletin sucu herşeyi en sona bırakıyorlar birden bunlara çözüm getirmek çok zor
itperestlik bir şey yok medeni ülkelerde hayvanlar sevilimyormu seviliyor. Ama devlet önemini alınca kimse gıkını cıkarmıyor devlet ağlama yeri değil çözüm sunucak sokakta o ölen cocuklara cok üzülüyorum ama bu köpeğin sucu değil çünkü köpek hayvandır bilincini yoktur merhameti yoktur sadce içgüdüsü vardır. Ben ne depremde nede sokak hayvanları konusunda bir ilerleme olacağını hiç düşünmüyorum yazık sadece. Ben aynı zamanda veteriner teknikeriyim staj yaptım o sokakta ki hayvanalrada insanlara üzülüyorum. Köpeklerin çoğu zaten hastalıktan ölüyor pislik içinde kaşeksi olmuslar çok üzücü kendi üniversiteme bile gitmöekten çekiniyorum bazen çok köpek var şikayeti dinleyen yok.
Halk önce karnını doyursun halkın yapabilceği bir şey yok. Kendinde görüceksin zaten
@TurritopsisDohrnii medeni ülkelerde köpekleri öldürüyorlar
Ya evde ya barınakta yettiği kadar...
boş konusuyoruz
Kurban olurum kuzum benim şunun masumluğuna bak içim parçalanıyor ne istiyorlar şu masum bebeklerden insan sevmez oldum artık caniler yüzünden.
Sosyal medyada köpekler toplatılsın kediler toplatilsin diye diye bu hale getirdiniz şimdi kına yakın hayvan düşmanları sizi
Gün geçtikçe dünya hem insanlar, hem hayvanlar, hem de doğa için çok daha kötü bir yer oluyor. Tüm bunlar ahir zaman alametleri olsa gerek.
Allah onları kahretsin hem bu dünyada hem obur dünyada cehennemi yasarlar inşallah. Bu masum hayvanların ahi o insanların üzrinde dır.
Artık rahat bıraksınlar şu hayvanları. Yemın ederim insanlardan tiksindim.
Ah yavrum, şu korkuya bak. İçim acıyor ya, rahat bırakın şu masumları.
ona bu sonu yazanlarin da aynı sonla hayatlari son bulsun amin.
Allah'ın sessiz kulları yapanları Allah cezalandırsin midem bulandı ya çok üzüldüm 🥺
Canım ya üzüldüm. İnsanlardan tıpkı bu kedi gibi bende korkuyorum.
Ya offf ya kötü haberler sorularına bakmayacağım dedim baktım gece gece off:((
Bu resmi görünce içim acıyor resmen. Nefret ediyorum insanlardan
Gerçekten bu dehşet demek , korku falan değil bu , hepsinin Allah b**asını versin
türkiye'de bırak insan olmayı hayvan olmak bile zor
hayvanlar sokaklardan temizlenmeli. bu şekilde değil ama iyi barınaklarda bakılmalı ve sokaklarda hayvan olmamalı
Aynı şekilde çuvala bağlayıp atacan bu kişiyi çöplüğe
Evet çok kotu bişey Antepte annesi kiz çocuğu 3 gun aç bırakıp öldüresiye dövmüş
Gtunu yalandan ıslatıp 2 allah dedinmi yetiyo bu yobazlara sahtekarlar
Bu kediyi bu hale getireni bir elimize verselerde parćalasak
kedinin göz bebekleri montaj gibi geldi bana
Benim icinde kotu bu dunya sadece hayvan icin degil
abi neden n insanlar boyle afedersiniz serefsiz neden yani kedinin sana ne zararı olabilir
Kurban olduğum :(
Zalimler için yaşasın Cehennem! 😢
hayvanlar sokaklardan temizlenmeli
Hayvanlardan ne istiyor bazı insanlar...
Yazıklar olsun diyecek birşeyim yok
Bu dünya hayvanlar için kötü değil.
Bu dünya herkes için kötü
İnsanlar içinde öyle birbirlerine neler yapıyorlar
O insanlar şu hayvanlardan daha hayvanlar.
Kötü insanlar dünyayı bozuyor
Yazıklar olsun yapana
Uzun zamandır ağlamıyodum keşke görmeseydim
Çok üzüldüm cezalar caydırıcı değil
İnsanlar için çok daha kötü yavrum
Yavrucuğum ya, kıyamam
Bu dünya tüm canlılar için oldukça kötü.
Yaa kıyamam ağlarım ama 🥺
Artik canim yaniyor bu haberleri gordukce...
insanlar canavarlaşmış
Doğaya en büyük zararı veriyoruz.
Hayvan düşmanları cehennemin en dibinde yansın
ay kurban olurum bakışlara bak
Evt öyle maalesef.
İnsanlar çok kötü dünya değil
İnsan kötü
allahın czaları
Konyalılar….. neyse
Çok üzüldüm 🥹
Vu dünya herkes içi kötü
Anasını düt bunların
🥺🥺🥺🥺
Bu dünya bir bok çuvalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?