İstanbul Küçükçekmecede Japon turist yavru kedi yedi! sadece para cezası aldı ve sınır dışı edildi. Nerede adalet? Cidden çok üzülüyorum ben olsam öldürürüm o adamı. Japonları çok seviyordum ama bu olaydan sonra baya soğudum. #Soojin
İstanbul Küçükçekmecede Japon turist yavru kedi yedi! Sadece para cezası aldı ve sınır dışı edildi. Nerede adalet?
Ana Sayfa > Evcil Hayvanlar > Sorular > İstanbul Küçükçekmecede Japon turist yavru kedi yedi! Sadece para cezası aldı ve sınır dışı edildi. Nerede adalet?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kanka adalet yokki ülkede bildiğim kadarıyla Hayvan öldüren türklerde para cezası yiyor tek Aynı
:(
Bunu bütün Japonlara mâl etmeyelim o adamın şerefsizliği adalet mi dedin adalet ne zaman oldu ki
çok haklısın
boyle bir olaya hic bir yerde cok buyuk ceza veremezler maalesef
Ne ara bu kdr kötü bi duruma düştük yaa
o adamı dırına atmak lazım
Yavru kediler çok tatlı olduğu için yemiş olabilir.
ulan bu uzak doğu insanının da yemediği b. k yok.
Yazıkk
İğrenç 🤮