Arkadaşlar, dışarı koyduğum kediye araba çarpmış, ölmüş. Suçlu ben miyim?

Sokakta yavru kedi buldum. Hasta olduğu için annesi reddetmiş. Ben de kıyamadım aldım evime, veterinere götürdüm 2 hafta iğne tedavisi aldı, ahh yavrum ne kadar canı yandı tek derdim onun iyileşmesiydi. Sahiplenmek için değil onu iyilestirip tekrar bende fazla kalmadan sokağa salmaktı. Neyse 1.5 ay ben de kaldı serpildi, gelişti. Aramızda bağ oluştu, çok sevdim. Sabahları beni yanağımdan ısırarak uyandirirdi. Beni çok seviyordu. Ama ev pisleme olayı, bir de balkondan düşer korkusundan ötürü onu tekrar sokağa birakma kararı aldım. Komşumuzun bahçesi vardı, oraya biraktim. Kendisine kedi evi aldım. Yemesini içmesini takip ettim, hergun onu kontrole gittim. İlk zamanlar çıkarmıyordu sallanıyordu ama sonra gayet mutluydu, arkadaşıyla oyun oynuyordu. Dışarda daha mutlu diye seviniyordum onun adina. Daha sonra İki gün görmedim içime korku düştü. Üçüncü gün komşuya sordum, araba çarptığını söyledi. İçim çok acıyor, keşke birakmasaydim diyorum hem ona olan bagliligimdan, hem vicdan azabından kahroluyorum. Bahçesine koyduğum kadın da ; kedi en fazla 15 gün evde durmalı dedi yani benim yüzümden olduğunu ima etti. Kendimi çok kötü hissediyorum. Sizce suçlu muyum cidden?

Arkadaşlar, dışarı koyduğum kediye araba çarpmış, ölmüş. Suçlu ben miyim?
Cevapla