Bilmeden arabayla yavru kedi ezdim öldü. Kendimi çok kötü hissediyorum?

Arabanın altında kedi görmüştüm, arabaya binerken kaçmışttır diye önemsemedim. Meğerse motor kısmına girmiş. Arabaya bindim 70-80 metree gittikten sonra bi ses duydum. Meğerse kedi inmeye calısmıs ya da düşmüş sanırım tekerde ezmiş. Hemen durdum ama maalesef. Daha çok küçük bir kediydi. Sanki bilerek yapmış gbi kendimi kötü hissettim. Sizce bunun bir günahı falan var mıdır

Güncellemeler
1 yıl
Sizceeeee?
Bilmeden arabayla yavru kedi ezdim öldü. Kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla