Köpeği dışarı çıkardığımda kedim de gelmek istiyor üzülüyorum. :(

Köpeği dışarı çıkardığımda kedim de gelmek istiyor üzülüyorum. :(

Merhaba,
Açıkçası Alanya'da yazdığımız var burası Bahçeli verandalı bir yer burada kediler geliyor besliyoruz bakıyoruz ama doğruyu konuşmak gerekirse evin içinde çok fazla tercih etmezdim özellikle apartman dairesinde çünkü bu hayvanlar hem Özgür olmaları gerekiyor böyle bahçedeki gezmeleri gerekiyor böyle bir imkan olmadığı için istemezdim bir de inancım gereği evde köpek beslemeyi tercih etmem.
şehir hayatında özgür olmaları pek mümkün değil
Evet Bizim Alanya'da yazlık var bahçeli burada alışkınlar
Cevap
5Cevap
Avantajı daha mutlu oluyoruz.
kesinliklee
Avantajı ikisinin de dadını alıyon dezavantajı farklı ihtiyaçları olduğundan daha çok sorumluluk alıyorsun
farklı sorumluluklar biraz zorlayabilir, evet
İkisinide ayni ewde birbirine alistirmak buyuk basari
benimkiler çok iyi anlaşıyor
Hiçbir dezavantajı yok; avantajı ise daha çok sevgi, daha çok ponçiklik, daha çok komik an 😍 3 kedi, 1 köpekli evden bildiriyorum.
bence de öyle 😍
Çok eğlenceli olduğu kesin ama dezavantajlarını maalesef bilmiyorum.
Beklemediğim için bilemiyorum
beslemek ister miydin peki?
İkiside sevgi ister
sevgi paylaştıkça çoğalır <3
Daima
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?