8. kata taşınıyoruz kedim için kaygılanıyorum, bir şey olur mu?

arkadaslar 2 yasinda bi kedim var kendisini ilk sahiplendigim zamanlar maalesef pencereden düştü tel olmasina ragmen 3. katta oturuyoruz neyse ki kırık çıkık bir sey olmadi kedi besleyenlere ve deneyimi olanlara soruyorum 8. kattaki bi daireye tasiniyoruz maalesef her pencereye tel taktirma imkanimiz su an yok cok dikkatli olmaya calisacagiz ama yine de korkuyorum birkac yazi okudum bi kere dusen kedi bi daha atlamaz zaten gibi seyler yani aslinda ne soracagimi da tam bilmiyorum kaygiliyim iste yuksek katta kedi bakan falan varsa ay ne bileyim iste mala bagladim

8. kata taşınıyoruz kedim için kaygılanıyorum, bir şey olur mu?
Cevapla