Evcil Hayvanlar Kedimin sürekli battaniyemin altına girmesi beni çok sevdiği anlamına mı geliyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Her battaniyeyi örttüğümde geliyor artık bende alıştım battaniyeyi açıyorum gelip bacaklarımın ortasına yatıyor ondan önce bi kazıyor orayı sjsjsjs Kedimin sürekli battaniyemin altına girmesi beni çok sevdiği anlamına mı geliyor? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 10,4b cevap paylaştı. Evet sizi seviyor tabi ki 0 0 Yorumla
dogan22 Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Dostum battaniyeye satılması ısınma ve uyku modu. Keza bacak bölgenin ısısı hayvanı cezbediyor. Eselemesi iç güdüsel bölgeyi düzleştirme çabası. 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Ne yaşıyoz şu an bişi anlamadım Yorumla dogan22 +1 yıl Hayvanların her hareketine bir şey affetmeye gerek yok. Kediler uykuyu ve sıcağı sever. Yorumla Soran +1 yıl Doğru bizi pek takmıyolar işte bizde napalım kendi hayatlarımızın saçmalığından kediden bişi umuyoruz Yorumla dogan22 +1 yıl Dostum insanlar böyledir. Yalnız kaldımı; hayatın karmaşıklığından , soğuk ıssızlıgından sığınacak ilgi odağı arıyor kendine. Bulamayınca da o sevgiyi çiçeğe, böceğe kediye kuşa sarıyor. Yorumla Soran +1 yıl Doğru Yorumla
Derinhayel Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Nasıl bürünmüş öyle o 😂😂 aman yarabbim😂😂 0 0 Yorumla
Serrapderler Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Havalar soğuduğu için altına giriyor ve seni de sevdiği için seninle ısınmak istiyor 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ya bak eririm deme öyle 🥹 Yorumla Serrapderler +1 yıl Ahahah benim de bir bodim var boynumun altında yatıyor benimkisi de nefesimi kesse de bazen o yanaşması içimi eritiyor 🥰 Yorumla
Pesimistbirkullanıcı Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kedim yok bilmiyorum kedi alıcam umarım yaşarım 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet sizi seviyor tabi ki
Dostum battaniyeye satılması ısınma ve uyku modu. Keza bacak bölgenin ısısı hayvanı cezbediyor. Eselemesi iç güdüsel bölgeyi düzleştirme çabası.
Ne yaşıyoz şu an bişi anlamadım
Hayvanların her hareketine bir şey affetmeye gerek yok. Kediler uykuyu ve sıcağı sever.
Doğru bizi pek takmıyolar işte bizde napalım kendi hayatlarımızın saçmalığından kediden bişi umuyoruz
Dostum insanlar böyledir. Yalnız kaldımı; hayatın karmaşıklığından , soğuk ıssızlıgından sığınacak ilgi odağı arıyor kendine. Bulamayınca da o sevgiyi çiçeğe, böceğe kediye kuşa sarıyor.
Doğru
Nasıl bürünmüş öyle o 😂😂 aman yarabbim😂😂
Havalar soğuduğu için altına giriyor ve seni de sevdiği için seninle ısınmak istiyor
Ya bak eririm deme öyle 🥹
Ahahah benim de bir bodim var boynumun altında yatıyor benimkisi de nefesimi kesse de bazen o yanaşması içimi eritiyor 🥰
Sıcaklık geziyor
Kedim yok bilmiyorum kedi alıcam umarım yaşarım
Aynen büyük ask
Kedi senin mi güzelmiş
Cokkkkk tatlıiiiiii