Güncellemeler
+1 yıl
onların doğası öyle bırakın kanınızı emsinler ama siz öldürmeyin eyvahh vah vahh yazıkk, caniler diyenler var mıdırı bunda da.
bizim kanımızı hortumlaya hortumlaya hareket edemez hale gelmiş aşağılık gereksiz sivriler. Avlaması kolay oldu o yüzden. şimdi bu şerefsizlerin bizim kanımızı sömürmesi normal de öldürülmeleri anormal diyen çıkar mı ya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Elin değmisken benim yanımdakileri de halletsene kalkarsam katliam yapcam ben de yoksa :d
kalk da yap lütfen. burada ben de mutlu olurum.
4 tane öldürdüm hala var saklanıyolar
kardeşim işte. bizde de durum aynı sanrm
küfür ettim aslında.
Beni bitirdiler
beni de öyle. günlerdir küfür edip duruyordum. şuna bak bu kadar gelişmişiz etmişiz, bir aşağılık sivriyle başedemiyoruz😂
Beni tek yiyebilen alt eden canlı :d sinirden kendimi tokatlıyorum her ısırdığı yeri kızarttım
bu sene de sinek ilacı almadık tam yaz bitiryor şimdi çıktılar ortaya. ne iş anlamadm
İlaç etki etmiyo beni somurdular her yerimi parçaladım yakalanan bişi olsa üstüne benzin döküp yakcam öyle sinirliyim
bizimkiler o kadar ısırmış ki sonunda yakalandılar. çok yeyince hareket edemez hale gelmişler.
Satırla doğra tek tek
Onları neden öldürdün onları sana öldürme hakkını kim verdi katilsin sen katil :)
nefsi müdafaa 😂
bi damlacık kan be ablası ölürmüsün hayvana yap bi güzellik :) üstelik kan alan sivri sinekler dişiymiş hamile oldukları İçin kan alıyorlarmış
gebersinler yavruları ile birlikte
katilsin katil. istiklal mahkemelerinde yargılanıp ömür boyu bir sinek ailesine köle olarak verilmen lazım.
İyi olmuş. Dünyada da en çok ölümün sebebi sivrisineklerdir zaten. İntikam olmuş
Cinsiyetine bağlı, erkek ise sorun yok nefsi müdaafa dersin, ama dişi ise ayvayı yedin😂
Aferin sana kadın. Bu işte uzman bir kadın partner iyi olurdu.
Hele ki bill gatesin sivrisinek uretim laboratuvarlarını dusununce. Ileride dunyanın sana daha çok ihtiyacı olacak
5 cinayet aaman Allaahim🤣🤣🤣
gururluyum. kan emici onlar
Bende öldürmeden uyuyamam hele o kulağımda cinlamasi
Ya sivrisinekler tam bir bela hele ki beni ısırdıklarında her yerim şişiyor alerjim olduğu için. Eee öldürmeyince de tekrar tekrar ısırıyolar napabiliriz ki ahahah hemen gidip teslim olalım 😁
Öldürseydin bana kalsa yandıdırım tek tek
ihbar edicem seni gelip alsınlar :p
Bende dün gece iki tane öldürdüm namıssızlarr
Eline sağlık
tebrikler