5 tane aşağılık sivri öldürdüm, havyan hakları savunucuları buna karşı çıkar mı?

bizim kanımızı hortumlaya hortumlaya hareket edemez hale gelmiş aşağılık gereksiz sivriler. Avlaması kolay oldu o yüzden. şimdi bu şerefsizlerin bizim kanımızı sömürmesi normal de öldürülmeleri anormal diyen çıkar mı ya.

Güncellemeler
+1 yıl
onların doğası öyle bırakın kanınızı emsinler ama siz öldürmeyin eyvahh vah vahh yazıkk, caniler diyenler var mıdırı bunda da.
5 tane aşağılık sivri öldürdüm, havyan hakları savunucuları buna karşı çıkar mı?
Cevapla