Arkadaşlar kuşumu çok sıktım ve bana zıt karşılıklar verip bağırıp veya ısırmaya başlayınca onu dövme isteğim artıyor hani çok günah biliyorum ama elimde değil sinirime sahip cıkmayıp onu ufak tefek tokatlıyorum. anneme eve kuş getirme günahından çıkamıyorum diyom yine alıyor ve yine de alacak bu 2 oldu öldürdüğüm birini de sakat bıraktım. Ne yapacam ben akıl verin. Evde kuş olduğu sürece uzaklaşamıyorum hep oynayıp ona iskence ediyorum? şu an o iskceler bana yapılacak ahirette büyük hesabı var ne yapcam ya bu evden ben mi gitsem?
Güncellemeler
+1 yıl
Konumuz Ufak Bi şakaydı arkadaşlar üzülmeyin sizlerde 🤣
O kuşun da ahı çıkar emin ol, kuşu sahipsiz sanma yani onun yaratıcısı var. Rabbim cezasını verir elbet.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Biliyorum verir anneme ilk kuş ölmeden bile sakın kuş alma getirme bu evde günahı var diyom biliyorum ki kuş elimde ölecek şu an yine gelse Bi kaç sonra yeniden onunla uğraşacam annem ise bana kızıyor sonra evde kuşu gördüm mü sanki gelde beni oynat gibi hisler başlıyor. Evde kimseler olmadığı zamanlarda içim içimi kemiriyor onu istemsiz fazla severek çok perişan halde bırakıyorum
Evde kuşsuz duramıyor annem bende oynamadan duramıyorum. İnan ölmek istiyorum. Bunun ç ok büyük vebali var Allahım beni böyle Bi sınamadan neden geciririr hala anlam veremiyorum.
Beyefendi ruhsal sorununuz yoksa eğer el kadar kuşun sizi anlamayacağını zıt gitmediğini tabiatına göre davrandığını bilmeniz gerekirdi. Kuş dediğin avucunda sıkılmaz parmağında sev mümkünse sen sevmede kuş da alma eve.
Öldürsenm vizdanım yanar yanar durur. Karınca dahi ezmem... ama tepkileriniz güzel yani insanların hayvan sevgisi çok önemli bende de aşırı Bi sevgi var.
Çok akıllı bi insanım kesinlikle böyle sorunlarım yok karıncaya dahi zarar vermem ama kuşla olan sorunumu çözemedim. Neden böyle Bi hataya düştüm tövbe ettim bir daha yapmayacam die tekrar tövbemi bozdum. Yine zarar verdim. Ufacık bi canlıya karşı neden hırcınlık taşıyorum ya... Böyle Bi durumda annemi ikna edemiyorum kuşların kendiliğinden öldüğünü sanıp korkudan öldürdüm de diyemiyorum oda duramayıp yeniden alıyor. Cıldıracam biliyorum. şu an o kuşa yaptıklarım bana yapılıyor sanki. 😶😶🙄
Sallama değil 2 kuş öldürdüm birini baya hırpaladım kuşcuya verdik onu o kurtuldu. Yani yaptığım eziyetlere karşılık ben bile inanamıyorum ama elimde değil yapıyorum yapıyorum yapıyorum. Kuşa yaptıklarım bana da yapılsın. Çünkü hak ediyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O kuşun da ahı çıkar emin ol, kuşu sahipsiz sanma yani onun yaratıcısı var. Rabbim cezasını verir elbet.
Biliyorum verir anneme ilk kuş ölmeden bile sakın kuş alma getirme bu evde günahı var diyom biliyorum ki kuş elimde ölecek şu an yine gelse Bi kaç sonra yeniden onunla uğraşacam annem ise bana kızıyor sonra evde kuşu gördüm mü sanki gelde beni oynat gibi hisler başlıyor. Evde kimseler olmadığı zamanlarda içim içimi kemiriyor onu istemsiz fazla severek çok perişan halde bırakıyorum
Ona zarar veriyorsan onu başkasına verebilirsin. Bu konuda suçu annene atma.
Evde kuşsuz duramıyor annem bende oynamadan duramıyorum.
İnan ölmek istiyorum. Bunun ç ok büyük vebali var Allahım beni böyle Bi sınamadan neden geciririr hala anlam veremiyorum.
Şimdi de suçu Allaha atıyorsun, kendine bak önce
En sevdiğin şeyle sınanırsan görürsün hayatta en sevdiğin şeyi kaybedersen görürsün dünyanın kaç bucak olduğunu
Ben ölse ağlarım yazık ya yapma sen karını da sevmekten öldüreceksin
Karı sevgisi taşımıyorum sanırsam kendim hayvanca birisiyim
Tabab
Ruhsal sorunların var. Git tedavi ol. Cani misin sen ya. Ne istiyorsun günahsız ağzı var dili yok hayvandan. Biri de senin boğazını sıksa ya.!
Kesinlikle ruh sağlık sorunlarım yok da dayanamıyorum kuşun bana zıt gidişi cıldırtıyor veya zıt gitmediği zamanlar ise severek çok boğuyorum
Beyefendi ruhsal sorununuz yoksa eğer el kadar kuşun sizi anlamayacağını zıt gitmediğini tabiatına göre davrandığını bilmeniz gerekirdi. Kuş dediğin avucunda sıkılmaz parmağında sev mümkünse sen sevmede kuş da alma eve.
Çok oynuyorum sıkıyorum ama öldürmedim kıyamam onlar ölsün ben ölürüm be..
Tepkilerinizi merak ettim 🤣
Valla inşallah öldürmemissindir. Şüphelerim devam ediyor. Ve sinirimde
Seni bir gırtlaklayasim gelmedi değil hani 🙂
Öldürsenm vizdanım yanar yanar durur. Karınca dahi ezmem... ama tepkileriniz güzel yani insanların hayvan sevgisi çok önemli bende de aşırı Bi sevgi var.
İnşallah öyledir yoksa ümüğünü sıkarım valla 😂
Tatlılık bu olsa gerek 🤗🤗
Deli 😂 aklım çıktı ya 21 yildir muhabbet kuşu bakarım var ya psikolojimi bozdun benim burda. Evladım benim hayvanlar.
1 2 tane dişi almayı düşünüyorum çiftleşip coğalsınlar
Onları sakın sıkma
Ne kadar adi köpekler var. Ne istiyosun masum küçücük hayvandan şerefsiz it !
Köpekleri aştım inan çok kötü Bi şerefsiz olduğumun kanaatindeyim
acilen psikiyatriste git
Çok akıllı bi insanım kesinlikle böyle sorunlarım yok karıncaya dahi zarar vermem ama kuşla olan sorunumu çözemedim. Neden böyle Bi hataya düştüm tövbe ettim bir daha yapmayacam die tekrar tövbemi bozdum. Yine zarar verdim. Ufacık bi canlıya karşı neden hırcınlık taşıyorum ya... Böyle Bi durumda annemi ikna edemiyorum kuşların kendiliğinden öldüğünü sanıp korkudan öldürdüm de diyemiyorum oda duramayıp yeniden alıyor.
Cıldıracam biliyorum. şu an o kuşa yaptıklarım bana yapılıyor sanki. 😶😶🙄
karıncaya zarar vermemişsin ama kuşa zarar vermişsin bu her türlü canilik!!!
böyle şaka mı olur kafayı yemişsin HSKWPWLSJSKLQKSJKSW
Sen bir insanı da öldürürsün tedavi ol
O kadar değil ya insanları boğacak sıkacak kadar sevmiyorum
lütfem en kısa zamanda kendini de öldür
Ölmeyi hak ettim ben fazlasıyla
Keşke inananabilsem ama işte hep sallamasyon
Sallama değil 2 kuş öldürdüm birini baya hırpaladım kuşcuya verdik onu o kurtuldu. Yani yaptığım eziyetlere karşılık ben bile inanamıyorum ama elimde değil yapıyorum yapıyorum yapıyorum. Kuşa yaptıklarım bana da yapılsın. Çünkü hak ediyorum