Bu konuda cok fazla hasasım aldıgınız bir canı alırken bütün sorumluluklarını da beraberinde yükleniyosunuz bunu düşünmeden hareket eden cok fazla insan var maalesef ki bu konuda düşüncellerinizi dile getirmenizi cok isterim eğitim herşeydir köpegi ilk aldıklarında ortama bırakıp öylece umursamaz davranırsanız tabikide sağı solu kemirir yadan ne biliym sizi kızdırabilcek herseyi yapabilir ama siz bu evrede tutup sokaga atamazsınız bunu cok fazla köpek sahibine dememe rağmen cogusu aç bırakıyp cogusu umursamıyo salıyo sonra köpek kaybolunca umursamıyo bu tarz şeyler bni cok üzüyo bir köpege yavruluktan eğitim verdiginizde sonucunu ilerleyen yaşlarında cok güzel görüceksiniz ve sonucunda hem siz hem köpeginiz mutlu olucak bu soruyu da sizlere sorma sebebim dün yaşadıgım bi olay arkadaşlar yolda gidiyorum köpegini gezdiren bi adam agaca köpegini baglamis güneş nasıl üzerine vuruyo ama köpek sıcaktan bunalmıs ve sürekli deli gibi havlıyo ama sahibi neden havladıgınu bilmicek kadar kör olup köpege neden havlıyosun diye vurdugunu gördm cok fazla sinirlendm sert bi dile uyardım ve köpegi ordan çözüp başka bir serin yere bağladım biraz tartısma oldu ama çözdük elinden o köpegi almayı o kadar cok istedm ki bu konuda her sessiz kaldıgımızda bir can bizim yüzümüzden ölüme terk ediliyo gibi hisediyorum her seferinde bu konuda sizinde düşüncellerinizi almak cok isterim eğitim ve sevgi herşeyin basında gelir ve inanın o zmn cok şey başarıyosunuz gel gör ki toplumumuzun coğu kişi olumsuz seyler yapmaya cok meyili bu soruyuda buraya bırakmak istedm sizdende bu konuda fikirlerinizi dile getirmenizi cok isterm❤️🥰😇🙏🏼
Köpek eğitimi konusunda ne düşünüyosunuz?(sokağa atılan canlar aklınıza geliyor mu)?
İnsanlar bir heves ile alıp bir kaç hafta sonra umursamıyor ve götürüp bırakıyorlar hali nice olur düşünmek yok bence ona ev bulmaya çalışması daha mantıklı olabilir idi. Sokakta o kadar çok hayvan var ki onlar bile çete grup halinde geziyor ki insanlr zarar vermesin diye belkide
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Güzel yorumlarınız icin cok teşekkürler gerçekten öyle
Ne olursa olsun. Hayvan satın almış bit indan. Benim gözümde bir hayvan katildir. Şimdi petshoplarda sarısı uasaklandi. Ne kadar merdiven altı varsa işlerine geldi internette satıyor. Alan herkeS katildir. Bunu olene kadar söyleyeceğim. HAYVANA PARA VERN KİŞi KATİLDİR. İsteyen istediği cins köpeği sokakta da bulabilir. Sokakda ne eğitimli hayvanlar var. Ama bizim insanlarımız satın almayı tercih ederek. Bir anenin zorla üretilmesine destek veriyor. Ne şartlar altında olduğunu bilir ya da bilmez. Ama satın alan kişi katildir.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
👏👏👏👏 kesinlikle katılıyorummm cok güzel söyledinizzz
Sokaktan alan kişiler de zaten senin bahsettiğin gibi o sorumluluğu çoktan almış kişiler oluyor. O sorumluluğu alamaman aptallar topluluğu baba parasıyla şımarık şımarık yetişmiş kokoş pislikler. Ben bu konuda çok hassasimdir. Küfür etmemek için zor tutuyorum yani şu an. İmam sokakta baktığım pomeryan, to pubble , terrier, Jack russle var. Ve 4 köpek de otur kalk yat yuvarlam. Çoğu şeyi biliyor. Ama neden sokakda. Çünkü doğal haklarını kullanacak ya havlamıs ve eşek gibi bağıram Araplardan rahatsız olmayan halk havladi diye rahatsız olmuş şikayet etmisdir. ya da eve kaka falan yapmıştır. Belki tepkisel belki hastaliksal. ya da ciddi hastalıkları vardır. Ve ben buna 5000 verdim. Şimdi tedavisine de 6 bin verene kadar yenisisi alırım diyenler var. ya da yazlığa girerken alıp dönerken sokağa bırakanlar
Nasil bilinçsiz tuketici varsa alirm bakarim diyip bikan cok insan var. Onlara saygi duymuyorum herkesi yari yolda birakcak insan sinifi. Ben oglumun her sabah islak burnuyla diliyle beni uyandirmasina bayoliyorm canimin ici en ici hemde bu hayatta onun kadar hic bir seye deger vermiyorum. Sokakta gordugum her kopegide sevmeye bakmaya calisirm. İmkanım olsa hepsini sahiplenirim. Sevgileri gercek.
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ortağım beeee döktürmüşsün vallaha kesinlikle katılıyorm sana bnmde 3 evladım var canım canım onlar
Sorun şu ki bazı insanlar aldığı hayvanların sorumluluklarını almıyor ve gerçekten bu canlıları oyuncak sanıyor önce insan yetiştirebilirsin sonra hayvanı da yetiştireceğiz inşallah