Köpek eğitimi konusunda ne düşünüyosunuz?(sokağa atılan canlar aklınıza geliyor mu)?

Bu konuda cok fazla hasasım aldıgınız bir canı alırken bütün sorumluluklarını da beraberinde yükleniyosunuz bunu düşünmeden hareket eden cok fazla insan var maalesef ki bu konuda düşüncellerinizi dile getirmenizi cok isterim eğitim herşeydir köpegi ilk aldıklarında ortama bırakıp öylece umursamaz davranırsanız tabikide sağı solu kemirir yadan ne biliym sizi kızdırabilcek herseyi yapabilir ama siz bu evrede tutup sokaga atamazsınız bunu cok fazla köpek sahibine dememe rağmen cogusu aç bırakıyp cogusu umursamıyo salıyo sonra köpek kaybolunca umursamıyo bu tarz şeyler bni cok üzüyo bir köpege yavruluktan eğitim verdiginizde sonucunu ilerleyen yaşlarında cok güzel görüceksiniz ve sonucunda hem siz hem köpeginiz mutlu olucak bu soruyu da sizlere sorma sebebim dün yaşadıgım bi olay arkadaşlar yolda gidiyorum köpegini gezdiren bi adam agaca köpegini baglamis güneş nasıl üzerine vuruyo ama köpek sıcaktan bunalmıs ve sürekli deli gibi havlıyo ama sahibi neden havladıgınu bilmicek kadar kör olup köpege neden havlıyosun diye vurdugunu gördm cok fazla sinirlendm sert bi dile uyardım ve köpegi ordan çözüp başka bir serin yere bağladım biraz tartısma oldu ama çözdük elinden o köpegi almayı o kadar cok istedm ki bu konuda her sessiz kaldıgımızda bir can bizim yüzümüzden ölüme terk ediliyo gibi hisediyorum her seferinde bu konuda sizinde düşüncellerinizi almak cok isterim eğitim ve sevgi herşeyin basında gelir ve inanın o zmn cok şey başarıyosunuz gel gör ki toplumumuzun coğu kişi olumsuz seyler yapmaya cok meyili bu soruyuda buraya bırakmak istedm sizdende bu konuda fikirlerinizi dile getirmenizi cok isterm❤️🥰😇🙏🏼
Köpek eğitimi konusunda ne düşünüyosunuz?(sokağa atılan canlar aklınıza geliyor mu)?
Köpek eğitimi konusunda ne düşünüyosunuz?(sokağa atılan canlar aklınıza geliyor mu)?
Cevapla