Güncellemeler
+1 yıl
Pisiniz yok mu yahu
Güncellemeler
+1 yıl
Pisileri sevin onlar şekerden yapılmışlar. dd
Oy Maşallah 😻 Kendi Kedim Olsa Öperim de Çünkü Kendim Baktığım İçin Temiz Olmuş Olur Ama Sokak Kedisi Öpmek Riskli Risk Şu Kedi bir sürü yere Yatıyor parazit Böcek Sorunları Oluyor Maalesef ki Ama Elimle Seviyorum
Cevap
4Cevap
Severim ve öperim evcil hayvanımı
pisim var.
fakat öpmüyorum.
dötünü yalıyor, sonra kıllarını yalıyor.
ben de onu öpeceğim.
avucunu yalasın.
Pisiyi yıkadıktan sonra öpersin yahu. d
Kıllı olmasa yerim bile 😂
Öldü bundan kaç gün önce hep öperdim
Hayvanları öpemem, mümkün değil.
Isırırım bile
Severim ben sadece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?