Kedi sahiplendim ama pişmanım/kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

Kedi 2,5-3 aylık bir yavru daha bu gün birlikte 3. günümüz. Bir garip hissediyorum kediye mi ısınamadım bilmiyorum. İçimde bir korku var ama ne olduğunu da anlamış değilim (korku derken hayvan korkusu değil endişe tarzı bir şey.) Aileme sahiplenirken çok yalvardım çok mutluydum almak üzereyken ama kediyi görünce aniden kalbime bir şey oturdu ne olduğunu anlayamıyorum.

Kedi sahiplendim ama pişmanım/kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla