
Bugün bu veletleri getirdim yoksa yola çıkıyorlar, kedileri de yol kenarına bırakıyorlar vicdansızlar.
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
#yaz 🔴 🔴 🔴 🔴

Bugün bu veletleri getirdim yoksa yola çıkıyorlar, kedileri de yol kenarına bırakıyorlar vicdansızlar.
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
#yaz 🔴 🔴 🔴 🔴
Hayır yani eve almıyorum
Ama mama verdiğim oluyor
Seviyorum
Ayrıca
Onları sevmeyen insanların var ya ciğerini *
Yakında sokakta kedi de olmayacak köpekte sırf bizim aptal şikayet eden milletimiz yüzünden
Köpekler
Pisliyormuş
Köpekler ısırıyormuş
Köpekler bir işe yaramıyor, öldürün müş
Kediler tırmalıyormuş
Ulan amma korkaksınız
Kediden bile korkan..
Köpekten bile korkan
Hadi korkak olmayı bırak
Ulan köpekler bir işe yaramıyor öldürün itleri ne demek
Selam gadası 🙃
Bana nedense hiç denk gelmiyor. Galiba arabayla çok gezdiğim için gözüme çarpmıyor.
Çalıştığım yerde daima ama genelde köpek besliyorum.
İmkanim olsa barınak yapicam. maalesef.
Cevap
11Cevap
Evet hayvanları besliyorum
Gecekondudayken gizlice eve sokar sucuk yedirirdim
Sonra evin her yerine sçarlardi xkdjcjxjdjdjdjxjdhdjd
anlamıyorum ki sen nerden buluyon topluyon bunları?
belki evın onune hava almaya cıktı belkı anasını beklıyor belkı oyun oynuyorlardı . topladın adamları tuttun götürdün , anası arayacak bak valla.
o değil seni takip ederim kedi köpek bayağı uğraşıyorsun , Allah sana daha fazla versın velev ki bunları uzakdoğu mutfağına kesip satmıyon demi len? ( gerci iyi para var ortakta olabiliriz)
Evet evimin yanında var sürekli beslerim minnakimi 😍
Dün onlara bir kutu süt icirdim beş taneler aman doya doya içtiler.. Birde kacmasalar sevsem onları.
Ayy ne kadar da tatlıymış tekirlerr 😍 evet elimden geldiğince beslemeye çalışıyorum
Karşıma çıktığı her yerde besliyorum hemde şu güzellikler sevilip beslenmez mi ya 😻
Evet, kedileri çok seviyorum zaten, onlara bakım hoşuma gidiyor evet besliyorum.
Yeni fantazim artık, yavru kargaları da besliyorum 😅
Sokakta besledim büyüdü eve gelip doğum yaptı. 😂
Bebeğimin mamasından sokaktaki kedilere de veriyorum. Beni görünce üstüme koşuyorlar. Bazen yanımda mama olmuyor, vicdan yaptırıyorlar alıştılar bir kere 😅
Evet öpüp kokluyorum bir de ❤🩹
Bahçemize geldikleri zaman besliyorum
Tabii ki besliyorum
Çamaşır suyu ikram ediyorum 😇👍🏿
Ac bitirleer onlar icin üretilmiş sanki
Beslememmi can onlar can❤
hayır annesi beslesin
Evet bazen
Besliyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?