Kedim 4 tane yavruladığında hepsine birden bakmayacağım için ikisini sevgilime vermiştim. Şimdi ayrıldık. Geri istemeli miyim?

Şimdi ayrıldık.

Sizce kedileri ondan geri istemeli miyim?

Kedim 4 tane yavruladığında hepsine birden bakmayacağım için ikisini sevgilime vermiştim. Şimdi ayrıldık. Geri istemeli miyim?
Cevapla