Şimdi ayrıldık.
Sizce kedileri ondan geri istemeli miyim?
Şimdi ayrıldık.
Sizce kedileri ondan geri istemeli miyim?
Kedi dediğin şey bi canlı biliyorsun değil mi?
Sende olduğu gibi o canlının da duyguları var.
Senin aşk saçmalığın yüzünden o hayvanın düzeni neden bozulsun? Bu kadar düşüncesiz bit beyinli olmayın lütfen! Biraz geniş düşünün.
Kediyi sevgilinden geri isteyince ne olacak kime neyi kanıtlayacaksın? Gece gece sinirsiniz ya🤬🤬
5 6 gün oldu vereli. Çok da iyi baktığını düşünmüyorum bir arkadaşım var o bakabilecegini söyledi ben de uygun buldum bilip bilmeden konuşmayın bir tek siz farkında değilsiniz bazı şeylerin
Bakamacağın kediyi bi kere neden doğurtuyorsun baştan her şeyin yanlış senin.
Ben sahiplendiğimde hamileydi
Cevap
13Cevap
Tamam beyinsizsinde bu kadarda olunmaz yani
Bunun beyinsizlik ile alakası yok neyin ne olduğunu bilmeden böyle diyemezsin
Hepsine bakamam diyorsun zaten eğer eski sevgilin bakabiliyorsa geri almamalısın birde vermişsin zaten geri alınmaz bakamıyorsa almalısın tabi
Alır başkasına veririm isteyen bi arkadaşım var
6 gündür
Siz kadınların hepsimi böyle birinden ayrılınca illa herşeyini alacaksınız
Baktığını da düşünmüyorum ayrıca her gün farklı bi yerde
yavruyu annesinden ayırman çok yanlış vijdanın nasıl izin verdi?
Yok yani eger iyi bakacagindan eminsen kesinlikle kalmali
Manyakmısımnn kızım sen :D
Manyaklık ile alakası yok vereli 6 gün oldu ayrıldık zaten çok da iyi bakmıyor farkındayım arkadaşım istiyor ona vericem o da işine baksın
Bakmayacağına eminsen işte arkadaşın da bakacağına eminse tabi.
Ondan iyi bakacağı kesindir, sağol yorum için diğer maIIar gibi bilip bilmeden konuşmadın en azından
Bende ful kedi köpek bakıyorum :D herşeyine hakimim.
Esya gibi hayvanlar cok yazik awk
Bunu git hayvan satan yerlere söyle bana değil
Senin gibiler yuzunden hepsi bu halde zaten.
Aynen benim yüzümden :D
Nie istiyon baka bilcek duruma mi geldin?
Başkasına veririm
Ne gerek varki. Amacinin ilgisini cekmek oldugunu dusunur
Ne alakası var onda durmasın istiyorum bana dair hiçbir şey aldattı beni
Aldatan o kedilerin burada sucu ne. Belki alistilar yuvalarina.
1 hafta olmuştu vereli uzun süre olmadı ki alışacaklarını sanmıyorum
Ozaman once yuvalarini ayarla sonra al.
Ayarladım arkadaşım istiyor
Tamam yarin ilk isin kedileri almak olsun ozaman. Birakma o karaktersize yavrulari ziyan eder o iki gune sokaga atar.
Ya zaten tatile gitmiş bu gün üstüne üstlük evde bırakmış millet bilip bilmeden konuşuyor ya kafayı yiyorum yorumlara bak :Dd
Pek ilgilenmiyorum ben kendi gorusume bakarim. Onlar senin problemin 😂😂😂
Çocukların geleceği için ayrılmamalıydınız.
İste tabii ki. Kedi bırakılmaz 😂
Hayır tabikide peluş ayımı bu
iste de bi rahatlasin
Kedi bahane. Ger dönmek istemen şahane :))
Çöpe atsaydin ya da sokağa çöp saçma gerçi
Ne saçmalıyorsun ya
Ay vala benim olsa direk sokağa atarım kim bakar ne saçmalık sendeki de
Ne boş insansın
Beslediğin hayvanlardan bin kat kiymeliyim
Oyuncak değil canlı onlar
yok artık ya :D
Ne yok artık ya? evet ya da hayır diceksin sadece
Değilim neden ben absürt bir şey yaptığımı düşünüyorum. Beni aldattı ve ona dair bir şeyim bulunmasını istemiyorum
Düşünmüyorum* olacaktı
Manisa
Hayır?
İsteme
neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?