4 Yıldır Baktığım Kedimi Barınağa Vermeyi Düşünüyorum?

4 yıl once sahiplendim kedimi. onu çok seviyorum, resmen yaşama sebebim o benim. ama normal bir kedi değil, 4 yıldır her gece istisnasız bagırıyor 4 yıldır biz uyku uyuyamıyoruz. ben taşındım, elbette alışma dönemi oluyor anlıyorum, ama binayı yıkıyor, normal kedi bağırması değil resmen çığlık atıyor. hiçbir sağlık problemi yok, çok sağlıklı. kısır. tüm aşıları hep tam, 3 aylıkken de böyleydi simdi de böyle yani. ben artık mantığımla düşünüp kedimi onu aldıgım barınağa geri vermek istiyorum. cins kedi ( Ankara kedisi barınağı diye aratırsanız çıkar hatta) barınağı, geri alabileceklerini söylediler. bunları yazarken ağlıyorum, saatlerdir ağlamaktan yüzüm şişti ama artık kendimi de düşünmem gerektiğini düşünüyorum. yine de akıl almam gerek biraz çünkü kolay bir karar değil. siz yerimde olsanız ne yapardınız? kedimi hala cok seviyorum ama gercekten ne sağlık kaldı ne huzur
4 Yıldır Baktığım Kedimi Barınağa Vermeyi Düşünüyorum?
Cevapla