Erkek kedimi kısırlaştıracağım ama kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar herkesee selamlar erkek tekir bir kedim var ve bugün kısırlaştıracağım ama üzülüyorum kısırlaştırmak istemiyorum sanki hayatını çalışıyorum gibi geliyor üzüyor bu beni ne yapmalıyım?
Erkek kedimi kısırlaştıracağım ama kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla