Petshoplarda kedi ve köpek satışının yasaklanması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok geç kalınmış bir karar evet ama sonunda oldu. 14 Temmuz itibari ile petshoplarda kedi ve köpek satanlara yasak geliyor. Keşke kuş, tavşan vb. kapsayan, direkt hayvan satımı ile ilgili karar alınsaydı. Umarım yakın zamanda diğerlerini de duyarız.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Petshoplarda kedi ve köpek satışının yasaklanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Petshoplarda kedi ve köpek satışının yasaklanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla