Arkadaşlar 2 erkek kedim var. Onları daha fazla nasıl mutlu edebilirim?

15 aylik iki kedim var. Milo ve enzo. Ben yalniz yasiyorum. Evim de haliyle 1+1 40mt kare. Ya asiri iyiyiz herseyleri var fazla fazla. Kisirlastirdim asilari yapildi. 10 cesit mama vitamin takviye kalsiyum. Ne bilim oyuncaklar girla ama buyudukce mutsuzlasiyorlar gibi geliyor bana. Koşmayi biraktilar mesela. O mutlu olduklari hissini pek alamiyorum artik. Sizce daha ferah bir eve gecmeyi dusunmeli miyim? Parka bahceye cikamiyorlar cok korkaklar tesekkurler
Arkadaşlar 2 erkek kedim var. Onları daha fazla nasıl mutlu edebilirim?
Cevapla