Kedi Sahiplenmeyi Düşünüyorum Ama Tereddütlerim Var Yardımcı Olur Musunuz?

Merhaba eşim ve ben çalıştığımızdan dolayı evde gündüzleri yalnız kalabilmesi için Scottish Fold veya British cinsi kedi sahiplenmeyi istiyoruz. Karar verememe sebeblerim şu öncelikle dişi mi daha iyi olur erkek mi? Bir de kızgınlık döneminde idrar püskürtme olayı oluyormuş kızgınlığa girmeden kısırlaştırırsam önüne geçmiş olur muyum çünkü titiz bir insanım bu yüzden kesin karar veremiyorum ama çok istiyorum bir yandan lütfen bu cins kedilere sahip olanlar varsa beni bilgilendirebilir misiniz?
Kedi Sahiplenmeyi Düşünüyorum Ama Tereddütlerim Var Yardımcı Olur Musunuz?
Cevapla