Oradan tüy çıkması gerekiyor belli ki çıkamamış gibi duruyor. Zaman zaman muhabbet kuşlarının neredeyse hepsinden bu tarz görüntü oluyor o yüzden korkulacak bir durum değil.
Ancak üst üste bu kadar çıkmamış tüy kışta rahatsızlığa sebep olabilir. Muhtemelen o bölgesi kaşınıyordur. Bir mineral taş falan al da kaşısın kendini.
Bir de veteriner o bölge için merhem verebilir bence veteriner işini tekrar düşün. İşini büyük ölçüde kolaylaştırır bir uzmanın görmesi. Şifa dilerim.