1 dişi 1 erkek
Muhabbet Kuşlarım çok ötüyor bunun için ne yapmalıyım?
1 dişi 1 erkek
Bu petshopa ver diyenleri hayretle okudum. Evinizde çocuklar gürültü yapıyor diye çocuk esirgeme kurumuna mı veriyorsunuz çocuğunuzu? Kuş bunlar ötecek tabii ki. Madem bakamayacaksın ne diye aldın diye sorarlar adama. Benim de hem dişi kuşum oldu, öldü. Şimdi sadece erkek kuşum var. İnanılmaz hareketli ve sesli. Üstelik bütün gün dışarıda ve annem sağ olsun günde 2 kere hatta bazen 3 kere ev süpürüyor. Tüy dökmesi normal sonuçta dönemleri var. Kedi olsa onun daha çok pisliği ve tüyü olurdu. Gerçekten çok üzüldüm onu götürüp verecek olmanıza. Hiç mi onların gözlerinin içine baktığınızda karakterini ve duygularını ifade edişini görmüyorsunuz? Zavallı minnoşlar. Onları anlamayan biriyle yaşıyorlar anlaşılan. Allah kalbine merhamet versin bacım, diyeceklerim bu kadar
bakın bir hikaye anlatayım size...
köyün birinde bir horoz varmış olur olmaz vakitlerde ötermiş ama ne ötme, nefesi kesilene kadar...
köyün delikanlılarından birisi (ünv eğitimi alıyor şehirde9gece kalkıp horozu yakalamış, yok yok kesmemiş poposuna sıvı yağ sürmüş biraz da ileri gitmiş elbette
ertesi gün ve daha ertesi gün horozda tık yok :D :D :D
Biz Berk ve Şenay!
Muhabbet kuşlarının bol bol ötmesi aslında onların sağlıklı ve mutlu olduklarının bir işareti. Ama tabii sabah uykusundan feragat etmek hiç kolay değil 😊 Düşünsene, onlar tam bir sosyal canlı ve etkileşimde olmayı seviyorlar. Belki kafeslerini evde az hareketin olduğu bir alanına yerleştirebilirsin. Ayrıca aşırı ses yapıyorlarsa, onlarla daha fazla oyun oynayıp enerji atmalarına yardımcı olabilirsin. Evde böyle kuşlarımız yok ama besleyen arkadaşlarımız için sesleri huzur melodisi gibi oluyor. Belki alışmak bir tık zaman alabilir! 🕊️
Cevap
12Cevap
Ayy ay onların yem pisliği üff tozları amaan uğraşılmaz ver bi petshopa
Alalı baya oldu üzülürüm şimdi 🥲
Bide evet aşırı batırıyorlarbi tüy dökmüşler görsen evin içine etmişler.
Evde ferahlık varmış diceksin ama neyse😅
Haklısın acaba erkek olanı mı versem? Çok ötüyor dişinin gagasına vuruyor.
Dişiler erkek gibi değil sessiz
Kediden farkı yok aslında
Kimse adam akıllı cevap vermemiş.
Kafede bir çarşaf ört direkt susarlar.
Birine ver insanlar meraklı hemen alırlar 😃
Kuş dediğin öter bea, balık al balık iyidir
Onların bakımı nasıl
Balıktan balığa değişiyor benim akvaryum 40x40x100 sadece gerektiğinde su takviyesi yapıyorum, suyun sıcaklığını genelde sabit 24 - 26 arasında tutuyorum, çok ihtiyaç olursa vitamin ve metilen mavisi döküyorum çok ağır bakımları yok, sadece 10 günde bir olmak üzere hava filtresini çıkarıp içindeki süngeri temizliyorum akvaryumun kendi suyuyla (balık dışkısı, yem artığı vs oluyor, filtrasyon yaparken bunları kendine çekiyor cihaz temizlemek şart yoksa yeteri kadar oksijen üflemiyor.) Su eksildikçe de hazırda tuttuğum dinlenmiş çeşme suyundan takviye yapıyorum hepsi bu ama bu anlattıklarım tüm balıklar için geçerli değil ben, transgenetik tetra, melek, vatos, çöpçü ve neon bakıyorum. Her türlü bakımı kuştan vs daha kolay tavsiye ederim
Doğrudur
İlan verdin mi sahiplendin biri
Petshop’a verilmiyor mu
Verebilirsin alır tabi
İki farklı cins ya daha çok öter😄
Üzerini hafif bir yemeni ile kapatın
Sahiplendir yenisini al
Benim de çkk ötüyor kuşum ya
örü ört üzerielrine
Beslerdim zamanında
benmki uzun zamandır ötmüyor
Tekmi yaşıyorsun sen
hayvan sev ahaha
Ceza yaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?