Kedilerin hayatı keyiflerine göre yaşaması çok özendirici değil mi? Stres, hırs, takıntı yok. Huzurlular 💚
En huzurlu yer ev arkadaşımın kucağı şapşik🌸


Bazen o kadar kıskanıyorum ki🤦🏻♀️ Biz yemek, bulaşık, temizlik vs uğraşırken bunlar yiyip, içip tüm gün yatıyorlar. Bir de efendimiz gibi koltuk tepelerinden bakıyorlar ya öpe öpe bayıltıcam😸
Cevap
8Cevap
Nedense dışarıda ki kediler için aynısını söyleyemeyiz
Onlar her şeye maruz kalıyorlar
Biliyorum demek istediğim yeterince acı çeken her canlı demek ki üzülüyor
Yaşayamıyoruz. Fotoğrafı mıncırmak istiyorum, keyfim yokken bile şu kedilere aşırı yükseliyorum ya çok tatlılar :D
Ben de bayılıyorum
Ben de bulduğum yerde uyuduğum için sorun yok valla ahah
Ne güzel cüzdan duruyor mu peki :)
kedi olsak da yine bi derdimiz olurdu ya ksksksksksk
İçim karardı 🤣🤣
Kedilerin hayatını özenecek kadar ne çekmiş olabilirsin?
Çok huzurlu buluyorum
Sende kedi ol madem bu kadar güzel hayat sürüyorlar
tek derdi miyavlayıp kendini sevdirmek 🐈
Hayatı yaşıyor işte
bulunduğun yere uyuyabilirsin sana engel olan nedir
Ben de buna yakın şey söyledim. Kedinin hayatını özenecek kadar ne yaşamış olabilirsin dedim.
Ama baktım ki kişi evcil hayvan fenomeni. Maksat soru sormak olsun. Saçmalamak serbest.
Kedi olsam rahat durmazdım ben ya 🐱
Hayat kedilere güzel 🙃🙃
Aynen öyle
Cevabımı kaldırmışlar 🥴🥴
Ben kaldırmadım müdahale etmem pek görüşlere.
Yok KS kaldırmış ahlaksız görüş diye ne yazdıysam sanki 🤔
Ben bana kötü görüş yazanlar bile şikayet etmiyorum çünkü 😇
Ben seni biliyorum çok soruna yorum yaptım olumsız bi davranışın olmadı tşkler
Ben teşekkür ederim güzel görüşlerin için ❤️
Ne demek hanımefendi sorularının takipçisiyim 🌹
Haklısın
Çok tatlılar ya
Ya yerim ben onları
Ben de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?