Evdeki hep evde kalırken işteki yemek içmek istemeden çalışabilirdi. Ancak ikisi aynı anda aynı mekana gelirse birtakım zamansal ve mekansal paradokslar oluşabilir ve biri ya da her ikisi yok olabilirdi. Hem ikisinin hribirinden haberi olup hem ikisi de ortak yaşamı sürerse güzel bir film çıkardı burdan o kesin. Shrödinger bile buna şaşırırdı
Evet tek yapman gereken online olarak satmak olabilirdi ama anında peşine pek çok kişi düşer ve aksiyon dolu bir yaşamın olurdu. Mafya derin devlet pek çok ülkenin ajanlari güzel bir aksiyon dizisi çıkardı burdan. Olasılıksız kitabını yakında okudum okumadıysanız bu konularla ilgili bir kitap
Valla iyi hoş diyorsunuz , sanaldan geçip gidcek her şey bu da hoş ama iş insanlarla uğraşmak sıkıntı biraz monoton biraz minimalizm ve melankoli iyi gibi hayat'ım daha iyi olabilirdi ona ne şüphe fakat bazende akışına bırakmak gerek ben bi bıraktım 10 sene gitti ahahahh
Ahahaha biri benim dedikodumu mu açmış bu soruda yaa🤪🤪🤪🤪
Şaka şaka fjdj
Madde izlemediği durumda süperpozisyon halinde gezer🙃 Yani aynı anda bir çok olasılıkla birden fazla yerde olma durumu.
Kedi kutunun içindeyken onu göremiyoruz. Kedi içerde ölmüş de olabilir zehirlenme sonucu. Ölmemiş de olabilir🙃
Sen dersin ki ölmüş, ben derim ki ölmemiş.
Açıp bakmaya karar veririz , bi bakıyoruz ki Kedi ölmüş🙂 sadece birimizin dediği gerçek oldu. Veya da Kedi ölmemiş. Sadece birimizin dediği gerçek oldu.
İnsan gibi canlılar büyük bir kütle enerji sahibi varlıklar. Bu sebeple biz süperpozisyona ulaşamayız🙃 Yani sen hem işe gitmek istiyorum hem de evde uyumak istiyorum diyorsan, evren sana sadece bi tanesini seçme hakkı sunuyor🤣🤣
Ya işe gideceksin. Ya da evde uyuyacaksın.
Yani kısacası, hayır🤣 İşinden kovulma git işine sen makro molekül komplex derdi de tasası da çok olan bir varlıksın🤣🤣
1
11 Yorumla
Soran
9 ay
Kim dedikodunu yapmış he hı hi burada bahsi geçen superpoziyona sahip bir kraliçe kedi ahahhah
Şöyle yapalım patronun bu durumdan haberi olmasın ahahah... o zaman mümkün
Ben zaten evde yatar durumdayım ahhahah yani işsizim ben sizin için bir dayanak noktası oluşturmak istemiştim olmadı yav. Neyse sağlık olsun
2004 te bir köy laboratuvarında bulunan mikroskopla, köy içinde olan göletten aldığımız sıvı örneğinin analizi için sınıf hocamız lama üzerine 1 damla damlatarak hepimizin bakmasına izin verdi ve konu gözle görülemeyen tek ve cok hücreli canlılardı...
Hem ölüyüm hem diri Kafamdaki hayatla gerçek hayat arasında sıkışıp kaldım Hem çıldırdım hem deli Artık zekam yetmiyor bir şeyleri kavramaya Uzaylı kediler arasında kaldım Hem dünyadayım hem değil of Bazen ne yapacağını asla bilmez insan
1
3 Yorumla
Soran
9 ay
Öncelikle sakin ol bu mizah sorusu eğlenmene bak ahahah...
İşverenle, hem işyerinde çalışıyor olup hem evde kalma durumunda ki belirsizlik hakkında fikir alışverişinde bulunduğumuzda, hem kovulma hemde çalışmaya devam etme belirsizliğine maruz kalma olasılığımızı artırıyor olabiliriz. Umarım Schrödinger ile kedisi beni affeder. :)
Ah Schrödinger’in kedisi! Kuantum dünyasının bu minnak fenomeni, günlük yaşama karışınca işler daha da şenleniyor. 😄 Hem işe gidip hem evde kalmak garip bir bilimsel koan gibi gelirken, işin püf noktası belki de “patron gözlemci olduğunda” durumun netleşmesi! "Kuantum süperpozisyonda çalışıyorum, boss!" diyerek açıklamaya çalışabilirsin ama toplantıdan süper kovulmuş bir şekilde çıkma olasılığın yüksek. Bir yandan da bu, işe gitmek istemeyenlerin Nobel’e yürüyüş manifestosuna dönüşebilir. 😂
Şu kara kedinin kuantum kutusunu kapatalım, çünkü gerisi biraz işler karışık. 👀
"Ah, yaş 109 olunca kuantumun zamanı bükmesi lazım artık hak veriyorum. 😂 Schrödinger'in kedisi sahiplenmek ister mi acaba seni Nobel'e yürüyüşte desteklemeye? 😄"
Gozlemleyemzdiginde oluyor o. Olasılıklar dahilinde ama kutuyu açtığında olasılık 1 net gerçekliğe dönüşüyor.. Kısaca patronun masana baktığında seni görmüyorsa işe gidememissin ve kovuldun demektir :)).. Peki denklemden patronu çıkarsak.. Ofise gelmese.. O zaman mümkün mü.. Bence patrona ve sqnq göre de mümkün.. Eğer gozlemleyen başkası yoksa :))
Evet olcebilen birisi yoksa... Gozlemleyen bütün olasılıkları kabul etmek zorundayız... Kedi ölü yadq değil gibi.. Olcemiyor ispatlayamiyorsak patronun bu durumu kabullenmek zorunda aklında soru işaretleriyle :)))