Kedimin kanında mikrop çıktı, sizce kötü bir şey olur mu?

Kedim 2 günden beri halsiz oyuncu olan kedim sesi çıkan kedim hic sesi cikmiyor bagirmiyor yemek yemiyor en sevdiği yas mamasini bile yemiyor veterinere görürdük aşırı derecede kanında mikrop var dedi 3 gün getirin bugün görürdük serum , kan sulandırıcı, vitamin verdi serumu yiyince 10 dakika sonra özüne dondu sonra eve geldik yine eski haline dondu inşallah allahım mübarek ramazan ayında hiçbir şey olmaz inşallah hemen iyileşir tüm hayvanlarimiza allahım yardım etsin amin 😫🙏🙏🙏kedim 5 yaşına girecek inşallah nice 5 senelere daha 🙏🙏❤️
Kedimin kanında mikrop çıktı, sizce kötü bir şey olur mu?
Kedimin kanında mikrop çıktı, sizce kötü bir şey olur mu?
Cevapla