Kedim 2 günden beri halsiz oyuncu olan kedim sesi çıkan kedim hic sesi cikmiyor bagirmiyor yemek yemiyor en sevdiği yas mamasini bile yemiyor veterinere görürdük aşırı derecede kanında mikrop var dedi 3 gün getirin bugün görürdük serum , kan sulandırıcı, vitamin verdi serumu yiyince 10 dakika sonra özüne dondu sonra eve geldik yine eski haline dondu inşallah allahım mübarek ramazan ayında hiçbir şey olmaz inşallah hemen iyileşir tüm hayvanlarimiza allahım yardım etsin amin 😫🙏🙏🙏kedim 5 yaşına girecek inşallah nice 5 senelere daha 🙏🙏❤️
Kedimin kanında mikrop çıktı, sizce kötü bir şey olur mu?
Merak etme hiç bir şey olmaz çok doğal bir durum iyileşicek 7 tane kedim var 🤣 çok iyi olcak eski formunu alacaktır veteriner tavsiyelerini dinle kardeşim
0
18 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kaç seneden beri bakiyorsunuz kedi sizinde kedilerinizde hic kanında mikrop falan oldu mi acaba
Cidden çok ama çok tesekkur ederim allah razi olsun bir. tik bile olsa rahatladim umarım bir an önce iyileşir oğlum tüm hayvanlarimiz hasta olmasa keske. bu arada kedime dua ederseniz çok ama çok mutlu olurum çok tesekkur ederim cidden başka sorularım olduğu zaman sorsam olur değil mi
Allahın izni ile bir sey olmaz ama onun kullandıgı esyaları dezenfekte et
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tuvalete , mama kabi suyu falan tertemiz yikadik buyuk bi ihtimal diğer sokaktan aldigimiz kediden geçmiş te olabilirmiş 😫 2 ay oldu geleli kedi lütfen dua edermisiniz kedim için 🙏
Gayet doğal bir durum insanlar gibi hayvanlarda hasta olur veterinerin tavsiyelerini dinle yeter
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Veterinerde öyle dedi zaten nasıl insanlar hastalaniyor onlarda doğal hasyalanabilir dedi. lütfen dua edermisiniz kedim için yalvaririm bu mübarek aylarda 🙏