2 dişi 1 erkek kedi annesi olarak söylüyorum senin onu kısırlaştırman yapabileceğin en büyük iyilik olur. İnsan gibi düşün bir insanın sürekli cinsel isteğini bastırması o insanda sinir obezite gibi şeylere yol açar, sen onu kısırlaştırmazsan bir ömür o duyguyu bastırmış olacaksın , bunun sonucunda vücutlarında tümör bile oluşabiliyor , hem çiftleştirirken hastalık kapmasını engellersin hem yaşam kalitelerini attırırsın kısırlaştırırsan
Onu bilmem ama sen bitmeyen bir baş ağrısı ve uykusuzluk çekersin! Sürekli meeeeeeeeeeoooooooooowwwwwwwwww meeeeeoooooowwwwwwwwwwwwwwww Beynin patlar 🤯 hem sana hem kediye işkencedir bu!
Ne alaka yahu? Sen ömür boyu cinsellik yapamayacak hale geldiğinde nasıl mutlu olamazsan, bu da öyledir. Cinsellik yapabilme imkanını elinden alırsan daha mutsuz olur.
Dişi kediler kısırlaşmazsa kanserden ya da doğum yapıtığı için ölür 3-4 yıl içinde ve ağrılar çeker Düzgün bir kısırlaştırma kedinin ömrünü en az 5 yıl arttırır ve artık çiftleşme dönemlerinde ağrı çekmezler
Ya kısırlaştır ya çiftleştir çünkü diğer türlü ikisinide yapmadığında hayvanada sanada eziyet. Kısırlaştır kurtul hem o zaman temiz bir erkekle arada çiftleştirir memnun edersin 😂