Elbette aykırıdır fakat şöyle bir mantık da var ki, bu hayvanlar doğada yemeğe ulaşmak için aşırı zorlanıyorlar ve hayatta kalmaları da bir o kadar zor oluyor.
Fakat günümüzde yemeğe kolayca ulaşana hayvanların yaşamları hem kolaylaşıyor hem de uzun sürüyor. Bir de bunların bol bol yavruladığını ve tüm yavruların yaşadığını da düşünürsek... Kısırlaştırma olayı biraz zorunlu.
İnsanlar hayvanlara saygı duymayı ve beslemeyi görev olarak görebilseydi eğer, belki bu durum tartışılırdı. Ama şu an, bunca hayvan düşmanı varken sokaklarda yavru kedi ya da yavru köpek görmek istemiyorum. Perişan oluyor hayvanlar.
Tabiki aykırıdır. Bir canlının doğasına müdahaleyi doğru bulmuyorum. Duyumlara göre hayvan yasası yoldaymış. İnşaallah tez vakitte yürürlüğe girerse su masum canlılar insanların zulmünden kurtulur.
Hayır doğaya aykırı değil nedeni çok basit denklem yapılır ise.. Bir köpek 12 ile 6 yavru yapıyor 6 yavrunun 4 ü dişi ikisi erkek oluyor Matematiksel hesabı yapın.. Bu hayvamnlar sokaklarda olmayacak hastalıklardan ölüyorlar o günah değil mi?
Doğaya aykırı birşey değil bence olması gereken bir durum çünkü sokakta aç aç gezen bir sürü köpek var, çoğu kişi hayvan düşmanı. En iyisi dünyaya gelmemeleri için böyle birsey yapmak en uygunu. Tıpkı insanların çok çocuk yapmaması gerektiği gibi...