
Ben gidip bakmasaydım kim bilir ne olurdu.
#nirhammm 🔴 🔴 🔴 🔴

Hipnotize ediyorum genelde Bi elimi omzuna koyuyorum kapat gözlerini gevşe sal kendini sahilde çıplak ayakla koştuğunu düşün diyorum yüzünde canım bir gülümseme ruhu s... Şe.. sizin sonra bianda hastanede uyanıyor arası yok burun çene komple kırık olabiliyor deliriyorum bianda
Ben de onlara zarar veriyorum genelde. Can kavramını anlamamış insanlarla yaşıyoruz. Bi hayvana bunu yapmakla insana yapmak arasnda bir fark yok. Zulmediyosun gücün yetiyo diye, sana da birinin gücü yeter ve zulmeder illa ki
Allah senden razı olsun hanım efendi
Çok sert tepkinle karşılaşıyorlar üste çıkmaya çalışırlarsada ben dahada kükrüyorum
Teşekkür ederim 🙏🏻
Kendi köpeğimle ben de onlara zarar veriyorum. Adalet is coming..
Cevap
15Cevap
bir mahalleye yere gittiginde ilk defa sokak hayvanları senden kacmıyorsa ordan ev al tıcaret yap derler.
ben yasamadım ızmırde kedı kopek kotu davranan .
Gerçekten aklım almıyor insanlar hayvanlardan ne istiyorlar? Ya hayvan sana karışmaz etmez ağzı var dili yok sen ondan ne istiyorsunda eziyet ediyosun sevmiyosan bakma elleme dokunma geç git 🤬
Allah senden razı olsun hanım efendi
Çok sert tepkinle karşılaşıyorlar üste çıkmaya çalışırlarsada ben dahada kükrüyorum
Hayvansever ve evinde hayvan besleyen bırısı olarak sonu sonucu ne olursa olsun şiddet görür benden.. aklı varsa kaçsın
İnsan değiller ruh hastaları gücü onlara yettiği için canı ne istiyorsa onu yapıyor 😑
Bana hiç denk gelmedi öylesi ama gelse kıyameti koparırım
Salya sümük ağlatırım. Ağzı var dili yok şu hayvanlardan ne istersiniz :/
Bir daha hayvanlara zarar vermemeleri gerektiğini öğrendiğime emin oluyorum
öğrettiğime yanlış yazmışım..
Sokak hayvanlarına zarar veren bir insan hiç görmedim. Görürsem ne olur Allah bilir.
Ben genelde aynı muameleyi onlara da yapıyorum ama çok denk gelmiyor bana 🤨
" Sokak hayvanları diyip geçmeyin onlar bizler için yaratıldı ve bizden kat kat daha fazla Allahı zikrediyorlar onlara zarar vermeyin 🙏
İnsan, hayvan ya da bitki hic farketmez her hangi bir canlıya zarar veren kişinin kesinlikle psikolojisi bozuktur. hic bir hayvana dokunamam ama zarar vereni görsem kesinlikle tepki gösteririm.
Engel oluyorum olamıyorsam şikayette bulunuyorum
bu hayvanları büyütüp sahip çıkmayanlara ne demeli
sinirlenir ve lafımı söylerdim 🌺👼💭💫
Bende zarar verene zarar veriyorum
Polisi arıyorum fakat pek ilgilerini çekmiyor.
Üstüne yürüyorum direkt fiziki temas kuruyorum.
Aynı muameleyi onlara yapasım geliyor
şiddet bazen çözüm öyle insanlara (!)
Üzülüyorum
Ümidimi kesiyorum
Ağzını burnunu kiriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?