Bir zamanlar insanoğlunun yaşamak için zorunlu olduğu avcılık bugün hayati bir ihtiyaç olarak görülmesede, av dürtüsü yinede insanın içinde vardır. Zevk için yapılan avcılığı doğru buluyor musunuz?


Bende onları zevk için avlamak istiyorum..
Hayır, doğru değil..
😇😇💐
Cevap
5Cevap
Ben avı seviyorum inanılmaz keyifli ama yasak dönemlerinde yapılmamalı kesinlikle
Neredeyse hiçbir avcılığı doğru bulmuyorum. Balıkların avlanması mesela sadece ağ ile olmalı. Olta ile balık tutmak da pek sağlıklı değil.
Zevkine değil dönemde olabilir avcı torunuyum 😒
Dayımlar sık sık av yapsa da, ben keyfiyen doğru bulmuyorum.
Hayvanlığın en ilerisi ne yazık ki.. Ben balığın o çırpınışına dayanamadığım için balık bile avlamıyorum..
Kararınca yapılmalı, ben bugun avdaydım stresımı attım ibo
doğru bulmuyorum gereksiz katliam yazık yani
İki tane çarpasım geliyor
Zevk için can alınmaz
Avcılık cinayettir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar