korktuğu için midir acaba? süt yemek falan verdim yemiyor kapıya gidip miyavlıyor sürekli. Dışarıda kar var napıcam ben şimdi dışarıda donar. Alışır mı sizce kedi sahipleri?
Sokakta yavru kedi buldum, hiçbir şey yemiyor. Neden olabilir?
Annesinden yeni yenş ayrılmış, kardeşlerini arıyordur muhtemelen, belli bir zamana kadar kardeşleriyle yaşar kediler. Ama dert etme istiyorsan evde beslersin alışır, yemek konusunu da dert etme, yabancılık çekiyor, alışır kısa sürede :)
Bazı kediler seçici oluyor. Mesela sucuk vermişsin ama o gıda boyası korucu vs içeren sucukları yemiyorlar. Daha doğal kasap sucuğu seviyorlar😂 Bir de yaşı da ufak evde süt varsa yavrucağın önüne süt koy
ya da şöyle birşey yap sütü dışarı bırak kediyide o dışarda daha rahattır, merak etme onlar üşümüzler ben -20 nin olduğu bölgede yaşarım dışarısı kedi köpek dolu, Allah onları doğal olaylara dayanıklı yaratmış endişelenme, kedi evcil olmadığı için tedirgin ve korkuyor
Merak etme sen onlar sokakta yaşarlar aileleri yaşam alanları sokaktır o kendisi sokacak bir delik bulur, inan evde bişi yemez ve hasta olur evde tutman ona iylik değik kötülük olur, kedinin evcilleşmesi çok zaman alır. Ben doğuda yaşıyorum -20 yi bulur buralar kediler dışarda yatar merak etme vicdan azabı çekme
Şimdi kapının önğne bıraksan o gideceği yeri bulur merak etme bizden daha akıllı olmazlarsada sezgileri kuvvetlidir ama yinede sen bilirsin kolay gelsin
Ben kedimi ilk sahiplendiğim zaman böyleydi mama yemşyodu su içmiyodu bi köşede yatıyodu hep yeni bi yere geldiği için öyle sen onu sürekli sev hep yanında ol oyun falan oynatmaya, yemek yedirmeye çalış güvensin sana sonra zaten alışır
sevgini ver bi süre sonra normale dönecektir yerini yadırgar alışmaya çalışır sen kimsin tehlikeli misin bunu hissetmesi lazım ve ufak bir kedi bu zaman alır dışarıya bırakmayın donar bu soğukta