Yerim ben bu kutup ayısını:) Kedi milleti bu, sen özenir bezenir ona ortam yaparsın o gider başka yerde yatar. Neden aramayacaksın karşında bir kedi varsa.
Yerim ben onu😍kediler özgürlükçü hayranlardır bir yere veya bir seye bağlı kalmak istemezler bazı yerlere burası benim özel alanım diye işaret bırakırlar ve her zaman rahat ve yüksek yerlerde yatarlar bundan dolayı saksıdan çıkmıyor olabilir...
Hayvan toprak sever hayvanları ciddi şekilde rahatlatır insanıda rahatlatır ama hayvanların bünyeleri o konuda çok daha hassastır. Bende bahçede kedilere büyük plastik bir saksı almıştım içindeki toprağın üzerinde yatıyorlardı.
Benim 3 tane kedim var anneleri Ankara kedisi babaları Sarman Ankara kedisini sokaktan bulduk sahiplendik hamileymiş bir beyaz bir de Sarman doğurdu Bizim de beyaz ponçik sürekli saksıda yatıyor uyuyor oturuyor ama diğer anne oğlunu görmedim saksıda