Evcil Hayvanlar Yarışma miyavı: Akıllı kediler hediyeyi kapar! Senin kedin en son hangi muzipliği yaptı? (Sayfa 8) Felix Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3948 Yarışma miyavı: Akıllı kediler hediyeyi kapar! Senin kedin en son hangi muzipliği yaptı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
kemanlandın Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 88% +1 yıl Güzel bir paylaşım olmuş tebrik ederim 0 0 Yorumla
vikingirl Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 52% +1 yıl Kedim yok ki benim, olsa kesin öğretirim. 0 1 Yorumla petitepapatya +1 yıl bir şey diycem. kendi şanlı tarihimiz dururken neden viking? Yorumla
HeRŞeYღSeNiNLeღGüZeL Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 96% +1 yıl Bir kedim bile yok olsada muzipliler yapsa keşke. 0 0 Yorumla
AsyaBulduk Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 66% +1 yıl Kara kedi burnu akarken bana silmiş idi.. 0 0 Yorumla
Kırmızısapkalıkiz344 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 50% +1 yıl Çok fena gelip gidip isiriyo beni :((( 0 0 Yorumla
Kedizmkazanacak Takip Et Xper 4 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Poşetin içinde kurtulmaya çalışıyor 0 0 Yorumla
herbokolog_eslem Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 94% +1 yıl sokakta gördüğüm her kediyle konuşuyorum:( 0 0 Yorumla
mustafacici21 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 84% +1 yıl Benim kedim yok maalesef olmasını isterdim 0 0 Yorumla
0samettt00 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl benim kedim yok, kediler nankör olur derler 0 0 Yorumla
Dionisos34 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 90% +1 yıl kapıdaki kediye bazen paket süt ısmarlarım. 0 0 Yorumla
ladymelo Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 31% +1 yıl Benim oğlum çok uslu maşallah Kurban olduğum 😍 0 0 Yorumla
BADLOWE3461 Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 60% +1 yıl Benim kedi tam bir muzip isteyene verebilirim 0 0 Yorumla
ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Benim kedim yok ki. Olmayacak da. 😒 0 0 Yorumla
Selinyıldırım67 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 36% +1 yıl En son kolumu 4 yerden tırmaladı 0 0 Yorumla
BlackEyes_ Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 85% +1 yıl Kedim yok ama annem sahiplenmek istiyor 0 0 Yorumla
geceninöfkesideli Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 64% +1 yıl Benim kedim yok ama yavruları çok tatli 0 0 Yorumla
fukanınhatunu Takip Et Master Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl En son evden kaçtı 😔 şimdi napıyor bilmiyorum. 0 0 Yorumla
Sihirli3535 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 81% +1 yıl Benim hiç kedim olmadıki ama hep oyuncular kediler 0 0 Yorumla
adrianico17 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 73% +1 yıl Malesef kedim yok. Ama çok iistiyorum. 0 0 Yorumla
MatematikçiGökhan Takip Et Xper 3 Yaş: 29 , eic 94% +1 yıl Benim de eskiden kedim vardı. Adı Apti'ydi. :) 0 0 Yorumla
27KaraSevdam Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 30% +1 yıl Kedim yok ki benim olsun istiyorum ama 0 0 Yorumla
KamuflajlıKız Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 94% +1 yıl Bir kedim yok😭 Tatlı bir mubişim var 💚💛 0 0 Yorumla
introvertedintuition Takip Et Xper 6 Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Muziplik yapacak bir kedim bile yok maalesef. 0 0 Yorumla
FırtınAli61 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 72% +1 yıl Kavgacı bizimki geleni geçeni sıkıştırıyo 0 0 Yorumla
Masalyapıcı Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 68% +1 yıl Kedim benden başkasına çok hırçın adı Pars 😂 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
453Cevap
Bu gri kediler çok sevimli 😊
Hiç sevmiyorum kedileri...
Hatırlayamıyorum ki aaaaaaaaaaaaa
Güzel bir paylaşım olmuş tebrik ederim
Masaya çıktı sanırım en son
Kedim yok ki benim, olsa kesin öğretirim.
bir şey diycem. kendi şanlı tarihimiz dururken neden viking?
Bir kedim bile yok olsada muzipliler yapsa keşke.
Kara kedi burnu akarken bana silmiş idi..
Tühh keske kedim oldaydi ahahaha😂
Kedim yok ama severim minnoslari
Çok tatlılar gerçekten mavişler
Akvaryumumu tırmalamıştı. :)
Çok fena gelip gidip isiriyo beni :(((
Poşetin içinde kurtulmaya çalışıyor
sokakta gördüğüm her kediyle konuşuyorum:(
Manitaya kaçtı ve bidaha gelmedi 😔
Kedim çok seviyo bu markayı
Benim kedim yok maalesef olmasını isterdim
Kedileri çok seviyorum yaaa
Akvaryumu tirmalamisti :)
benim kedim yok, kediler nankör olur derler
Kedim yok maalesef, köpek var
Keşke olsa da muziplik yapsa
hayvan beslemiyorum açıkcası
Malesef kedim yok 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bu gidişle kedi alacağım :)
kapıdaki kediye bazen paket süt ısmarlarım.
En sevdiğim elbisemi yırtmıştı
Benim oğlum çok uslu maşallah Kurban olduğum 😍
tam olarak böyle işte , hıı hıı.😉
Benim kedi tam bir muzip isteyene verebilirim
Benim kedim yok ki. Olmayacak da. 😒
Özellikle yavrularına bayılıyorum
bizim kediler çok yaramaz
Sosislrrin n hepsini yemişti
Benim kedim yok keşke olsa
En son kolumu 4 yerden tırmaladı
Kedim yok ama annem sahiplenmek istiyor
Benim kedim yok ama yavruları çok tatli
Dışarda ağaçları tırmanıyo
En son evden kaçtı 😔 şimdi napıyor bilmiyorum.
Pati atmaktır benden kaçma
Tezgahın üstündeki eti yemiş
Benim hiç kedim olmadıki ama hep oyuncular kediler
Kedisi olmayanlar üzgün :)
Malesef kedim yok. Ama çok iistiyorum.
keşke kedim olsaydı :(...
Çok hiperaktif kediler ya
Miyavv dedi ama çok tatlı kedi 😻😻
evet çok mükemmel olabilir.
Benim de eskiden kedim vardı. Adı Apti'ydi. :)
Kedicik çok tatlı ama ağlamıştı
Kedim yok. Edinmeyi düşünebilirim.
Kedim yok ki benim olsun istiyorum ama
evdeki en yüksek dolabın tepesine çıktı
Bir kedim yok😭 Tatlı bir mubişim var 💚💛
Hiç birini yapmadı benim Atena
Muziplik yapacak bir kedim bile yok maalesef.
Kavgacı bizimki geleni geçeni sıkıştırıyo
Kedim benden başkasına çok hırçın adı Pars 😂