Evcil Hayvanlar Yarışma miyavı: Akıllı kediler hediyeyi kapar! Senin kedin en son hangi muzipliği yaptı? (Sayfa 6) Felix Türkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3948 Yarışma miyavı: Akıllı kediler hediyeyi kapar! Senin kedin en son hangi muzipliği yaptı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
lil_meow Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl En son yaptığı şey balkona kaçıp aşağıya düşmekti😔 0 0 Yorumla
dvlnr95 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Yaa tontiş kaşmir , tee 3 yıl önce ölü taklidi yaptıydı, canımın içi :) 0 0 Yorumla
Benseno77 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Komşumun kedisi kuş yakalıcam diye camdan aşağı uçtu korkmayın neyseki ciddi bir şeyi yok :) 0 0 Yorumla
Aysegul0861 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Benim de bir kedim var ve kolay kolay mama beğenmiyor 0 0 Yorumla
hazaal27 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl benim maaalesef bir kedim yok ama kedilerin tırmalaması falan 0 0 Yorumla
HeRŞeY_SeNiNLe_GüZeL Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Kediler çok fena ve akıllı hayvanlar kedileri severim ve çok gülerim onlar ama kedim yok. 0 0 Yorumla
aakgedik1905 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Kedileri çok seviyorum. Hiç kedim olmadı ama isterim olmasını. 0 0 Yorumla
_eng_ Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Kedim yok ama mahallemizde çok bir ara mavişimizi kapacaklardı 😭 0 0 Yorumla
bilinmeyenbirkadın0 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Kedim öldü :'( çok özledim çok tatlı ve akıllı idi :( 0 0 Yorumla
ᴀsicє Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Kedim yok ama bu mamayı sevdiklerini biliyorum kedisi olan arkadaşlarım kullanıyor. 0 0 Yorumla
gizemlii20 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kedimin olmasını çok isterdim. Ama malesef yok 🤦🏻♀️ 0 0 Yorumla
Alituran3351 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Kediler genelde nankör oluyorlar bana öyle denk geldi 0 0 Yorumla
omerns8eu Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Benim kedim ben onu okşayınca elimi öpüyor çok tatlı bir kedi. 0 0 Yorumla
SeSSiZKaDıNı Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Yavru kediler çok tatlılar ve saf saf hareketler sergilerler çak tatlış oluyorlar. 0 0 Yorumla
Tropoi Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Bence herkes sokaktan bakıma muhtaç bir kedi kurtarıp evinde uygun koşullarda bakmalı 0 0 Yorumla
Mona_rosaa Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Sütyenlerimi alıp kaçmaya bayılıyor (O da erkek işte🙃🙃) 0 0 Yorumla
BAŞAKq Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Miyav miyav miyav bir kedim bile yok muziplik yapacak severim ben bunları. 0 0 Yorumla
meyrabss Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl oyun mu sabah akşam hiç durmadan yapabilir bunu benim Bıdığım 0 0 Yorumla
HakanSerdar Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl evde kedim yok ama işe giderken selam verdiğim kedi var. 0 0 Yorumla
aygıradamm Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl Bir kedim yok ama çok seviyorum evde bakma sıkıntı kıl ve tüy konusunda 0 0 Yorumla
-Kaan-Akmannn Takip Et Xper 1 Yaş: 35 +1 yıl Çişi gelince kapıyı açıp dışarı çıkmıştı koşa koşa. 😂 0 0 Yorumla
Nightstalker34 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Benim kedi ye yemek verirken en son parmağıma pati atıyordu 0 0 Yorumla
Heimdellr Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Kendime ait bir kedim yok. Fakat bir süre sokak hayvanları için almıştım ve oldukça sevdiler. 0 0 Yorumla
Gizemk06 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Kedim yok keşke olsaydı en kösa zamanda bir tane arkadaş edineceğim 0 0 Yorumla
ToplumHaberleri Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Ben kedileri seviyorum ama bir kedim yok evdekiler kedilerden korkuyorlar 0 0 Yorumla
Ecem32k Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Benim kedim yok ama çooook istiyorum ve sanirim yakinda da alicam inşallah 0 0 Yorumla
neden_sizz Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Kedilerin her biri başka genelde oyun oynamayı seviyorlar 0 0 Yorumla
Powermove Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl En son masanın üzerine çıkmış kafasını ekmeğin arasına sokmuştu. 0 0 Yorumla
sadecetakiliyorum0 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Aşırı aşırı şirin hayvanlar. Kendilerini sevdirmeyi biliyolar 0 0 Yorumla
meowcanan Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Alt balkona atladı. komşulara gidip kediyi almak zorunda kaldım 😂 0 0 Yorumla
Gemgemiii Takip Et Xper 4 Yaş: 109 +1 yıl en son köpeğimle birlikte tavukları izleyip sonra kovaladılar 0 0 Yorumla
hepar34 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl yemek yaparken mutfak tezgahıma atlayıp tabi ki ortalığı savaş alanına çevirdi 0 0 Yorumla
Muhammet12133435567 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Kedilerin aniden korkmasi ve bazi sakarliklari cok komik oluyor 0 0 Yorumla
mehmethazal93 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl kedim yok maalesef olsa güzel Melodiler çıkar da yok İşte 0 0 Yorumla
Wflower Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Yavru kediler oyunu sever yapmadıkları muziplikler yok. 0 0 Yorumla
EbRu-T Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Hep kedi beslemek istedim ama ailem hiç izin vermedi 0 0 Yorumla
Erkeğin50tonu Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Yemesi için et verdim fare sanıp kavga etmeye çalıştı 😉 0 0 Yorumla
ASABİ_ Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Muziplikleri bitmez bu kedoşların çok komikler zaten ya tatlış bunlar. 0 0 Yorumla
erkn35 Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl Kedileri seviyorum özellikle yavru kediler çok tatlı oluyorlar 0 0 Yorumla
Ebûcahil_ Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bizimki yatağın altındaki cekmecenin arasına girmiş evi talan etmiştik orada cikmisti 0 0 Yorumla
TithisLight22232 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Kediģm yoooogggk hüüüü of yaaa keske benimde kedim olabilse ama işe ailem:( 0 0 Yorumla
UmutTR1 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Annem Karşı Çıkıyor. Keşke Evde Kedi Besle ye bilseydim ): 0 0 Yorumla
Buahcraft Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Kendisi klavyenin üzerinde uyuyor. Bilgisayar ile iş yaparken herhangi birşey yapmama izin vermiyor. 0 0 Yorumla
Belarus07 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bir yerim agrıyorsa eger orayı bulup yatıyor sanki hissediyor gibi cok tuaf 0 0 Yorumla
dead0000002 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Kedim yok o yüzden muziplik yapamaz bence çok mantıklı dimi ama eee anlatın bakem 0 0 Yorumla
X-ManTheoriginal Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Benim değil ama arkadaşımın kedisi inanılması güç ama benim leblebilerimi yedi tabi sabah kustu :) 0 0 Yorumla
Yoldakidermiss Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Gerçek kedim yok ama kedi gibi bı hanım arkadaş var. Boynumu tırmalamayı seviyor. Saçma ama öyle 0 0 Yorumla
melikeusakoglu Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kedim her Eve geldiğimde üzerime atlar çok tatlıdır 0 0 Yorumla
Gizliilikşart Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Valah kedim felixi görünce kuşa dönüyor kflvpvpvğv uçuyor adeta 0 0 Yorumla
Beybigorl1 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Sandalye kırılınca korkudan balkondan kendini fırlattı.. 0 0 Yorumla
Beelirsiizz Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl bir tane kedim vardı oda öldü sanırım diğer kedilere alışamicam😔 0 1 Yorumla mertçevik_1 +1 yıl Bir kedim bile yok 😢 Yorumla
esrapnrr_7 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Gerçekten güzel bir ürün kedime aldım. İştahla tüketiyor. Teşekkürler felix 0 0 Yorumla
tommy72 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Kedim fotoğraf çekilmek için harika pozlar verir onun da bu muzipliği çok seviyorum 0 0 Yorumla
Bestrawberry Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl kedim olsa da muziplik yapsa keşke.. kediye köpeğe karşı olan alerjiye ne yapılabilir bilen var mı? 0 0 Yorumla
nülüikiüile Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Benim kedim bahçede büyük kedileri kovalıyor kendisi daha 2 aylık ağaç tepelerinde oynamaya bayılır. 0 0 Yorumla
adsız123465 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl en son kafama koyduğum mama tanesi için suratımı çizmişti 0 0 Yorumla
egeliamakıyısından Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Bizim kedide evde millete saldırıyor damar mı takılıyor bilmiyorum 0 0 Yorumla
yağmuru_severim Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Kedim yok :( buraya bir sad müzik alabilir miyim :( 0 1 Yorumla Moldovyapapatya +1 yıl Benim bile kedim yok anlıyor musun? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
453Cevap
her zamanki gibi suratima tokat atti
En son yaptığı şey balkona kaçıp aşağıya düşmekti😔
Yaa tontiş kaşmir , tee 3 yıl önce ölü taklidi yaptıydı, canımın içi :)
Komşumun kedisi kuş yakalıcam diye camdan aşağı uçtu korkmayın neyseki ciddi bir şeyi yok :)
Benim de bir kedim var ve kolay kolay mama beğenmiyor
benim maaalesef bir kedim yok ama kedilerin tırmalaması falan
Kediler çok fena ve akıllı hayvanlar kedileri severim ve çok gülerim onlar ama kedim yok.
Kedileri çok seviyorum. Hiç kedim olmadı ama isterim olmasını.
Kedim yok ama mahallemizde çok bir ara mavişimizi kapacaklardı 😭
Kedim öldü :'( çok özledim çok tatlı ve akıllı idi :(
Kedim yok ama bu mamayı sevdiklerini biliyorum kedisi olan arkadaşlarım kullanıyor.
Kedimin olmasını çok isterdim. Ama malesef yok 🤦🏻♀️
Kediler genelde nankör oluyorlar bana öyle denk geldi
Benim kedim ben onu okşayınca elimi öpüyor çok tatlı bir kedi.
Yavru kediler çok tatlılar ve saf saf hareketler sergilerler çak tatlış oluyorlar.
Bence herkes sokaktan bakıma muhtaç bir kedi kurtarıp evinde uygun koşullarda bakmalı
Sütyenlerimi alıp kaçmaya bayılıyor (O da erkek işte🙃🙃)
Miyav miyav miyav bir kedim bile yok muziplik yapacak severim ben bunları.
oyun mu sabah akşam hiç durmadan yapabilir bunu benim Bıdığım
evde kedim yok ama işe giderken selam verdiğim kedi var.
Bir kedim yok ama çok seviyorum evde bakma sıkıntı kıl ve tüy konusunda
Çişi gelince kapıyı açıp dışarı çıkmıştı koşa koşa. 😂
Benim kedi ye yemek verirken en son parmağıma pati atıyordu
Kendime ait bir kedim yok. Fakat bir süre sokak hayvanları için almıştım ve oldukça sevdiler.
Maalesef bir kedim yok olmasini isterdim
Kedim yok keşke olsaydı en kösa zamanda bir tane arkadaş edineceğim
Ben kedileri seviyorum ama bir kedim yok evdekiler kedilerden korkuyorlar
Benim kedim yok ama çooook istiyorum ve sanirim yakinda da alicam inşallah
Kedilerin her biri başka genelde oyun oynamayı seviyorlar
En son masanın üzerine çıkmış kafasını ekmeğin arasına sokmuştu.
Aşırı aşırı şirin hayvanlar. Kendilerini sevdirmeyi biliyolar
Alt balkona atladı. komşulara gidip kediyi almak zorunda kaldım 😂
en son köpeğimle birlikte tavukları izleyip sonra kovaladılar
yemek yaparken mutfak tezgahıma atlayıp tabi ki ortalığı savaş alanına çevirdi
Kedilerin aniden korkmasi ve bazi sakarliklari cok komik oluyor
kedim yok maalesef olsa güzel Melodiler çıkar da yok İşte
Yavru kediler oyunu sever yapmadıkları muziplikler yok.
Hep kedi beslemek istedim ama ailem hiç izin vermedi
Yemesi için et verdim fare sanıp kavga etmeye çalıştı 😉
Muziplikleri bitmez bu kedoşların çok komikler zaten ya tatlış bunlar.
Kedileri seviyorum özellikle yavru kediler çok tatlı oluyorlar
Bizimki yatağın altındaki cekmecenin arasına girmiş evi talan etmiştik orada cikmisti
Kediģm yoooogggk hüüüü of yaaa keske benimde kedim olabilse ama işe ailem:(
Annem Karşı Çıkıyor. Keşke Evde Kedi Besle ye bilseydim ):
Kendisi klavyenin üzerinde uyuyor. Bilgisayar ile iş yaparken herhangi birşey yapmama izin vermiyor.
Bir yerim agrıyorsa eger orayı bulup yatıyor sanki hissediyor gibi cok tuaf
Kedim yok o yüzden muziplik yapamaz bence çok mantıklı dimi ama eee anlatın bakem
Benim değil ama arkadaşımın kedisi inanılması güç ama benim leblebilerimi yedi tabi sabah kustu :)
Gerçek kedim yok ama kedi gibi bı hanım arkadaş var. Boynumu tırmalamayı seviyor. Saçma ama öyle
Kedim her Eve geldiğimde üzerime atlar çok tatlıdır
Valah kedim felixi görünce kuşa dönüyor kflvpvpvğv uçuyor adeta
Sandalye kırılınca korkudan balkondan kendini fırlattı..
bir tane kedim vardı oda öldü sanırım diğer kedilere alışamicam😔
Bir kedim bile yok 😢
Gerçekten güzel bir ürün kedime aldım. İştahla tüketiyor. Teşekkürler felix
Kedim fotoğraf çekilmek için harika pozlar verir onun da bu muzipliği çok seviyorum
kedim olsa da muziplik yapsa keşke.. kediye köpeğe karşı olan alerjiye ne yapılabilir bilen var mı?
Benim kedim bahçede büyük kedileri kovalıyor kendisi daha 2 aylık ağaç tepelerinde oynamaya bayılır.
en son kafama koyduğum mama tanesi için suratımı çizmişti
Bizim kedide evde millete saldırıyor damar mı takılıyor bilmiyorum
Kedim yok :( buraya bir sad müzik alabilir miyim :(
Benim bile kedim yok anlıyor musun?